nedeľa 23. decembra 2012

Piatok

Tak som sa rozhodla, že vynechám štvrtok, veď načo písať o totálne nudnom dni. Len tak medzi nami, mohlo mi to dôjsť aj skôr. Každopádne tentoraz vás neošidím ani o fotky :).


V škole sme mali také to vianočné posedenie a prvé dve hodiny učenie. Cez prírodopis sme mali normálnu hodinu, ale na češtinu nám náš pán učiteľ pustil Scrata (tá veverička z Doby ľadovej) a povedal, že ho má strašne rád :D.
Ďaľšie dve hodiny sme mali to zmienené "sedenie". Bolo to fajn a zistila som, že naše medovníčky idú veľmi na odbyt.

Po škole sme išli kupovať vianočný stromček. Tento rok sme sa dohodli na stromčeku v kvetináči. Zlaté a možno ekologické.


Doma sme ho presadili a neskôr ozdobili. Takto náš fešák vyzerá :):

Potom sme sa všetci tak trochu pohrali s výzdobou, ja som sa samozrejme vrhla na vlastnú izbu. 

Mimo iné som aj vytvorila jednu orechovú loďku. Potom sme si strašne privykli na pozerať na staré videá z môjho raného detstva. Samozrejme na kazete.



To je nadnes všetko. Zajtra vás čaká článok streda a nedeľa, aby som mohla napísať potom aktuálne článok o Štedrom dni :). Mám vám ešte čo povedať, asi. 





Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

♥ Ďakujem za váš komentár ♥