sobota 9. marca 2013

Mystery box- súťaž

Ako sa to v obchodoch hemží (alebo hemžilo) zľavami, tak sa to hemží na blogoch súťažami. Rozhodla som sa teda tiež pripraviť nejakú tu súťaž. Výhra je Mystery box, čo v ňom je vám (logicky) neprezradím. Súťaž bude na spôsob giveaway. V krabičke v ktorej je výhra odfotená nie je oficiálna, či ako to nazvať. Tá pravá, v ktorej sa výhercovi dostane do rúk je 90% handmade. To by bolo na dlhšie. Nejaké tie podmienky asi poznáte, ale:

Potešil by like cez GFC
A do komentárov mail. 

Ešte stále rozmýšľam, či mám losovať cez nejakú aplikáciu na internete, alebo ručne. Teraz krabička. Inak je veľmi záživne pozerať na krabičku, však?


Súťaž trvá do 31.3.

9 komentárov :

  1. sledujem ako Veronika LittleAlien,a môj mail: veo.baginova@gmail.com
    :))
    veľmi si budem držať palce na výhru:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ibaže mYstery.. :D ale nie zlý nápad! :)
    domi.cupkova(zavináč)gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Chybička sa vlúdila, ďakujem za upozornenie.

      Odstrániť
  3. jentuska@azet.sk :) zbožnujem hand-made veci :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tak som zvedavá čo je v tom mystery krabici a handmade úú super o to väčšie potešenie :)
    chachi.dream@gmail.com

    - (sledujem cez gfc :) a ja som použila losovanie v mojej giveaway cez random.org :) )

    OdpovedaťOdstrániť
  5. uu mystery, paráda, také ja rada :)

    bashkka@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. mám rada prekvapenia
    lola181@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  7. jej,to je aký skvelý nápad :) určite sú tam samé pekné veci
    lizzy-fashion@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za váš komentár ♥