pondelok 18. novembra 2013

DIY farebná brošňa


Sľúbila som vám každý pondelok nejaký návod. A tak tu pre vás jeden mám. Je to extrémne jednoduché a elefektné. Nápad som objavila na blogu Oh hello friend, ale trocha som si ho prispôsobila vlastným možnostiam. Ak chcete vidieť pôvodný návod, kliknite tu. Musím povedať, že pôvodný nápad sa mi páči trocha viac, ale asi je to aj o nejakom "cviku". Nuž, nebudem ďalej otáľať a poďme sa na to pozrieť.

Čo budeme potrebovať:
  • Modelovaciu hmotu, môžete použiť napríklad Fimo
  • Laky na nechty, farby, trblietky, lepidlo a podobné zdobiace náčinie
  • Šablónu, alebo akékoľvek koliesko podľa ktorého budete brošne tvoriť (postačí aj otočený vrchnák, kelímok apod. záleží podľa toho akú chcete mať veľkosť brošne)
  • Rezačku
  • Komponenty (špeciálny špendlík na brošne)


Odkrojíme si potrebný kúsok modelovacej hmoty  a vyváľame ho.


Vykrojíte si krúžok alebo iný tvar a dáte uschnúť (v prípade fimo hmoty zapiecť).


Keď už bude váš základ suchý môžete ho pekne nafarbiť, potrblietkovať atď.


Keď už bude všetko suché nastáva chvíľa pre lepidlo a komponenty. Natlačíte lepidlo (doporučujem Patex na tvorenie asi najlepší u nás) a prilepíte špendlík. Samozrejme necháte zaschnúť a môžete začať nosiť.


Tu sú ešte moje ďalšie nápady čo s takou modelovaciou hmotou. Menovka na darček sa mi veľmi zapáčila. 

Páčil sa vám tento návod? Chcete, aby som v pondelkových diy článkoch pokračovala? 

2 komentáre :

  1. moc hezký a originální nápad. Myslím, že by z toho šlo udělat hodně věcí :) Třeba náhrdelník :)
    http://studyinviolet.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. sice brože nenosím, ale je to moc hezký nápad:) jsi vážně kreativní! povedlo se ti to:)

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za váš komentár ♥