utorok 17. decembra 2013

Dyzajn márket



Návšteva Dyzajn márketu je pre mňa už obľúbenou tradíciou a postupne sa k nemu pridáva aj holešovický Fashion Market. Musím však povedať, že DM je moja srdcovka a neustále sa tam rada vraciam. A aké to bolo tentoraz? Úžasné a chladné (výhoda pre predajcov čapíc, rukavíc alebo šálov). 


Tentoraz mám pre vás pomerne veľa fotiek, aspoň oproti minulým reportom. Viac fotiek potom môžete nájsť na facebookovej stránke
Dyzajn márket beriem predovšetkým ako možnosť nakúpiť si handmade a rôzne "dyzajnové" veci od českých (a často aj slovenských) výrobcov. Pochutiť si na dobrotách a užiť si príjemný deň. A samozrejme sa inšpirovať. Ak by vás zaujímalo kto všetko mal stánok na Dyzaj márkete, tak kompletný zoznam nájdete tu

Na vianočný Dyzajn márket som sa tešila hlavne z toho dôvodu, že som chcela dokúpiť ešte nejaké darčeky. Po krátkom rozmýšľaní som, bohužiaľ, dospela k záveru, že moja rodina hold nie je na podobné designové výrobky. Takže si vždy môžem urobiť radosť len sama sebe a vám, poprípade ešte niekomu. Takže som si odniesla mačacie zrkadielko od Em.En (tu, ako darček) a (podržte sa) najúžasnejší tričko Anthr v spolupráci s A cup of style! Z trička mám veľkú radosť a bol to pre mňa najlepší predvianočný darček (a to nie preto, že som iný nedostala). A samozrejme dievčatá z A cup of style boli tiež na mieste. 


Bohužiaľ ma mráz (teda nie, že by mrzlo naozaj) vyhnal späť domov. Po ceste som si ešte kúpila milované pražené mandle a mohlo sa ísť na metro.





Máte už účet na Fashion Challange? Ak nie, tak neváhajte. Chystá sa veľa prekvapení :). Jedno z nich, čo už ani prekvapenie nie je (ale pre mňa stále áno), že som jedna z redaktoriek. Okrem toho som bola v piatok s Luckou a Nicole na čaji a preberali sme čo ďalej s FCH. Nie je to úžasné? Ešte teraz skáčem od radosti, že sa niečo také mohlo podariť.

Majte krásny predvianočný týždeň :).
7 dní do Vianoc

2 komentáre :

  1. Krásne to vyzerá, tričko A cup of style už som niekde videla a je úžasné, veľmi sa mi páči. A wow, k tej redaktorke gratulujem, úžasné, nech sa ti dobre píše ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tie náhrdelníky či čo to tam visí sú veľmi pekné:)

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za váš komentár ♥