sobota 7. decembra 2013

November goodies

Keď už máme ten december, tak by som vám mohla (nesebecky, že) ukázať čo všetko u mňa doma pribudlo. Keď som bola prvý raz tento rok kupovať darčeky a stála som s 1000-kou v ruke v obchode, bola som na vážkach, či neobdarovať seba. Ale to by nebolo pekné a navyše, čo je lepšie ako niekoho (seba) obdarovať? Dobre, toto už radšej nechám tak.

Šaty, sveter, sukňa, collar clips: Sinsay

Šaty som vám ešte neukazovala a ani som sa s nimi nechválila. Vlastne nie sú ani tak úplne moje. Môj najobľúbenejší sveter, mrzí ma, že nie je dobre vidieť farba. Je úplne skvelý, pretože je mäkký, príjemný a teplučký. Po dlhom hľadaní som našla aj úžasnú skater skirt a keď mám jednu, bodla by ešte jedna. Rovnako ma veľmi potešil collar clips v ružovej farbe. Vyzerá nádherne!

Bellarose.cz (Tu, Tu,Tu a Tu

Som strašne rada za tieto pásky! Sú úžasné! A teraz pred Vianocami na balenie darčekov "jako dělané". Spolu s páskami som si objednala aj (kúsok) baker´s twine (tu alebo ak by ste chceli, tak aj tu). A k nákupu, som dokonca dostala aj dva úžasné baliace papier. Takže mám celú baliacu výbavu. Určite čakajte rôzne nápady čo s páskami alebo ako jednoducho zabaliť darčeky. 

Collar clips: Sinsay// lip balm: Claire´s// náramok: Sinsay

Ups, opäť tu máme collar clips. Balzám som si kúpila ako predvianočný darček. Ani som veľmi nečakala, že to bude taký dobrý balzam. Nevysušuje pery a vydrží asi 12 hodín. Navyše nádherne vonia, zbožňujem takéto voňavé veci. Okrem tejto vône mali aj cookies a samozrejme aj iné. A nakoniec náramok s wish bone, láska na prvý pohľad. 

A čo ste si kúpili vy? Ako ste si urobili radosť?
17 dní do Vianoc

2 komentáre :

  1. ten balzám vyzerá skvelo a pásky tiež :)) a aj sveter sa mi veľmi páči!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Fajne blog :D víc outfitov by bylo super, keď nemáš poszavu, aj tak sem niečo hodit mozes

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za váš komentár ♥