štvrtok 20. marca 2014

Daisy

dress: Tally Weijl

Dnešok patrí medzi ďalšie pekné dni. Aj keď tu bolo pár na nič vecí, ale ako sa hovorí "anyway". Pridávam outfit z bohvie kedy, v ktorom hrajú hlavnú úlohu tieto skvelé kvetinové šaty. Kvetinové potlače sú in každú jar a leto, ale tento rok sa ku klasickým pridali aj  tieto super sedmokrásky. Ak by ste chceli, tak majú napríklad v Gate peknú košeľu s podobnou potlačou! :) 

Šaty som si veľmi želala, hneď ako som ich prvý raz videla v obchode, vravela som si, že musia byť moje. Nakoniec som si ich za peniaze k narodeninám aj kúpila. Podobné strihy šiat majú v TW veľa a aj veľmi pekné.





8 komentárov :

  1. Pěkné :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Šaty sú krásne a ten výstrih na chrbte je nádherný! Mikinu/sveter šup rýchlo preč :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. veľmi pekné šaty :)

    http://werushberry.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. už v minulom shopping poste som sa nad nimi rozplývala,a to som ešte nevidela ten výstrih na chrbte..sú vážne dokonalé!!

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za váš komentár ♥