streda 9. apríla 2014

Výpredaj Essence+Catrice

V piatok sa konal výpredaj znašiek Essence a Catrice, ktorý usporiadal e-shop babybaby.cz. Koná sa (myslím) 4 krát do roka v Prahe. Ja som sa tam tentoraz bola pozrieť len raz a cesta bola pravdepodobne zábavnejšia ako celý výpredaj. Je toho dosť, čo by som vám rada povedala, tak radšej začnem :).

V škole sme neboli na obede, aby sme boli na mieste čo najskôr (nie že by sa nám to podarilo), išli sme autobusom na Florenc, kde sme si vzali obed v McDonalde (až priveľa detailov?). U maminy v práci sme si prehodili tašky a išlo sa. Z Florenca ide 3 priamo na zastávku Belárie, ale len niektoré, čo mi vôbec nejde do hlavy. Radšej pominiem to, že sme išli najprv na električku, ktorá išla špatným smerom. Nakoniec sme predsa len dorazili. Hovorili sme si, ako sme na tom dobre, keď sa za nami odrazu objavil húf ľudí :D. Našťastie sme išli úplne niekam inam a všetkých sme stratili. Ak sa tam niekedy chystáte, tak choďte podchodom a je to úplne vedľa zastávky! My sme išli niekam úplne preč, tak sme to na chvíľu vzdali, sadli si na trávu pri pumpe a zjedli si obed. Popri tom sme hľadali na mape kam sa máme dať. Keď sme s asi polhodinovým sklzom dorazili na miesto, rada sa tiahla ďaaaalekoooo. Dohromady sme v rade stáli asi 2,5 hodiny a čím sme boli bližšie, tým sa hýbala viac pomaly. Našťastie sme narazili na dievčatá zo školy. Fotky priamo z miesta fotky nemám, pretože som nechala doma foťák. Snáď nevadí. Keď sme sa konečne dostali do hlavných priestorov, čakalo nás trocha sklamanie. Keď som pozerala na články a videá z predchádzajúcich výpredajov, tešila som sa ako malá. No keď sme prišli na miesto, nič moc. No usúdila som, že tento bol nejaký nepodarený. Ale po takmer 3 hodinách čakania sa otočiť na opätku a odísť? NIE! Nakoniec sme si predsa len niečo ukoristili a kamarátka dokonca nádherný béžový lak, ktorý som nenašla (a chcela!). No mám plno iných super vecí, len pozrite ďalej.




Laky ste mohli vidieť už v minulom článku, len teda červený putoval ako darček k mamine. 


Made to stay lip polish od Catrice som si chcela kúpiť v obchode, no nakoniec som ho objavila aj na výpredaji. Veľa ľudí si ho chváli, ale mne teda úplne nesadol. Farba je to síce krásna, ale má dosť vodovú konzistenciu a nie je veľmi pigmentovaný. 


Gel tint už nie je v predaji, počula som, že je to celkom fajn vecička, tak som si ho kúpila. Čo by som vám o ňom povedala. Lepí, z tvárí nejde dať dobre dole, ale robí pekný zdravý efekt.


Nakoniec dva rúže. Jeden je matný v nude farbe a druhý má jemný shimmer a má hnedú farbu. Oba sú nevýrazné a myslím si, že celkom zvláštne.


1 komentár :

♥ Ďakujem za váš komentár ♥