utorok 6. mája 2014

DIY lipbalm


Vždy som si chcela vyrobiť vlastný balzam na pery, ale nemala som potrebné ingrediencie (ako napríklad včelí vosk). Až keď som zistila, že sa vlastne môže použiť aj obyčajná vazelína, bolo postarané!  Čo teda budeme potrebovať? 

  • kelímok na finálny balzam
  • kokosový olej, alebo iný olej (nie je potrebný, ide skôr len o vôňu)
  • vazelína
  • niečo na zafarbenie- môžete použiť tiene, jedlé farbivo, rúž...
  • lyžičku a špajdľu 



Do kelímku dáme lyžičku vazelíny, ale záleží na tom, koľko balzamu chcete. To bol veľmi jednoduchý krok a ďalšie nebudú zložitejšie. Špajdľou zoškriabeme tiene do vazelíny a zamiešame. Ja som v jednom postupe skúšala gel tint (essence) a fungovalo to skvelo, takže sa nebojte vymyslieť si aj iné spôsoby. Potom pridáme pár kvapiek kokosového oleja, nie priveľa, aby nebola zmes nakoniec príliš riedka. A dáme do mrazničky približne na hodinu. A máte hotovo! Domáci, skvelo hadratujúci balzam na pery! Ak máte nejaký vypoužívaný rúž, môžete dať zohriať zmes a naliať ju do pôvodného kelímka (ako sa to vlastne volá?). 



Po naozaj dlhej dobe opäť DIY a toto bolo naozaj veľmi jednoduché. Posnažím sa vymyslieť nejaké ďalšie. 



4 komentáre :

  1. Prosim ta kde si kupila vazelinu ?;) v poslednom case som dosla na chut domacej kozmetike:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Fuuu, túto konkrétne neviem, našla som ju doma :D, ale pozri v lekárni, tam by ju mali mať. :)

      Odstrániť
  2. Tak to je super :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Me to teda vubec nelaka vyrabet si balzam doma. Radsi si ho koupim.

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za váš komentár ♥