streda 2. júla 2014

Dyzajn Market


V sobotu (21.6.) bol opäť Dyzajn Márket, na ktorý som sa po dlhej dobe znova vypravila. Konal sa tentokrát na troch miestach- na piazzete Národního divadla, v Mosaic house a Era svete. Počasie bolo dosť nepríjemné, ale predajcov bol kopec a všetci skvelí! Na druhú stranu ma mrzí, že sa DM odohráva na viac miestach a nemáte všetkých obľúbencov na jednom mieste. Ja som sa bola pozrieť na piazzete a v Era svete. Čo sa týka nového loga a celkového nového vzhľadu, tak som nadšená. Farba pre tento Dyzajn Market bola krásne žltá a plná pozitívnej energie. Škoda len, že aj počasie nebolo pozitívne. Nakoniec hovorím len, že ešte pripravujem video, tak keď budem mať viac času, nájdete ho na mojom kanále :).



















1 komentár :

♥ Ďakujem za váš komentár ♥