utorok 26. augusta 2014

Back to school: DIY (1.)


Jasné, absolútne sa mi nechce do školy. Ale všetky tieto reči nezmenia nič na tom, že sa škola začne o 9 dní (pre šťastlivcov za 10). A vzhľadom k tomu, že ma táto hrozná #BTS mánia pohltila a premotivovala, rozhodla som sa vám spestriť čakanie do začiatku školy nejakým tým tvorením, tipmi a tak podobne. Celkom reálne som uvažovala aj nad videom, ale zabudla som si statív na Slovensku, takže z toho nič nebude, no šanca tu stále je. Dnes začnem jednoduchými DIY projektami (a pretože som si teraz otvorila google, tak to možno o trochu predĺžim), ktoré vám pri pohľade na ne zlepšia deň!

Nový kabát pre zápalky!

Viem, že zápalky nemajú nič spoločné so začiatkom školského roka (možno jedine koncom, ak chcete spáliť zošity a tak), ale tento trik používam pomerne dlho a pohľad na obyčajné zápalky ma nudí a desí. Takže to berte napríklad tak, že si chcete na jeseň po dlhom dni v škole zapáliť sviečku. 


Takže, čo budete potrebovať: 
  • zápalky (šok)
  • lepidlo
  • baliaci papier (ak by vás zaujímalo, môj je z Lidlu)
  • ceruzku



Ako som na začiatku hovorila, toto je strááášne primitívny nápad a hlavne postup. Zvládne to jednoducho každý! Baliaci papier si otočte z neozdobenej strany a obkreslite obvod krabičky. Obdĺžniky si vystrihnite, lepidlom natrite krabičku a papier prilepte. Tadá! Cez Vianoce som si zápalky ozdobila pečiatkou (v tvare stromčeka samozrejme). 


Ozdoby peračníku


Tentoraz k ceruzkám. Väčšinou to nie je veľmi ozdobná vec, teda samozrejme dajú sa kúpiť aj pekné, ale na čo vyhadzovať peniaze, keď si môžete takéto pekné ceruzky vyrobiť aj doma? Nebude síce s poníkmi, ale... Mám pre vás dva tipy, ako si jednoducho vylepšiť ceruzky, na prvý spôsob, budete potrebovať:
  • lepiacu pásku / washi tape
  • ceruzka
  • lak na nechty
Na ceruzku si nalepte pásku, aby ste si označili prechod medzi farbami (môžete celú ceruzku namaľovať jednou farbou, samozrejme)a maľujte! Ja som si vybrala zlatú a bielu, keď sa vám jedna farba uschne, tak prelepte pásku a pokračujte druhou farbou. Opäť necháme uschnúť a hotovo!


Na druhý postup, budete potrebovať:
  • ceruzku
  • washi pásku
Toto je strašne jednoduchá vec. Oblepíte ceruzku páskou a hotovo. Neviem, aký veľký zmysel má vám podrobne popisovať postup. A ešte druhý spôsob, ako si washi páskou ozdobiť ceruzku, je oblepiť tú striebornú vec, v ktorej je zasadená gumička. :D

Krajšie lepidlo


Ďalšia super primitívna vec. No. Potrebujete:
  • lepdilo (teda skôr ten obal, ale aj lepidlo)
  • baliaci papier
  • ceruzku
Odlepte pôvodný škaredý a nudný obal z lepidla a obkreslite ho na zadnú stranu baliaceho papiera. Obkreslený obdĺžnik vystrihnite a nalepte na lepidlo (to bolo krkolomné).



Na koniec pridávam ešte časť mojej výbavy. Na hornom obrázku vidíte dve nalakované ceruzky, tá zlato-biela sa mi veľmi páči! Dve zdanlivo nudné žlté ceruzky sú oblepené washi páskov v hornej časti a ďalšia je oblepená celá. Lepidlo som ozdobila ešte páskou, pretože som si kúpila nové a okrem otrasného obalu má aj otrasný vrchnák. Nakoniec ešte trocha ozdôb na pero.


A druhá časť časti mojej výbavy. Viete ako som hovorila o tých drahých ceruzkách? No... Ehm... Podľahla som. Jeden kvetinový zošit, oblepený notes a zošit, ktoré uvidíte nabudúce. 

Užívajte si posledné dni prázdnin a vylepšujte si školskú výbavu! 


1 komentár :

♥ Ďakujem za váš komentár ♥