nedeľa 28. septembra 2014

Andy Warhol & Pokoje


V sobotu sme boli s D. naladené na kultúrno. A keď už tak už. Ráno zraz pri metre a o pol hodiny už sme stáli pred vchodom do Gallery of Art Prague. Bohužiaľ otvárali až o 10tej, takže sme sa trochu pomotali v priľahlých uličkách. Išli sme na výstavu Andy Warhol- I´m OK. A bolo to skvelé! Je pravda, že galéria sa mi zdala pomerne malá, ale diel tam bolo dosť a pre mňa, ako umeleckého ignoranta, ktorý začína a končí pri páči/nepáči, to bolo akurát. Vnútorné chvenie nastalo vo chvíli, keď som vošla do miestnosti, kde na mňa z každej steny pozerala Marilyn Monroe. Tak či tak peňazí za vstup neľutujem. A ani vy nebudete, ak sa Andyho Warhola vydáte. Výstava trvá do decembra a vstupné na jednu výstavu je detské/študentské 120 kč a dospelé 170 kč. Nakoniec si môžete ešte posedieť v galerijnej kaviarni a kúpiť si niečo na pamiatku.











Zo Starého Mesta sme mali namierené na Malú Stranu. Na Pokoje. Bol to veľmi zaujímavý zážitok.Občas trochu depresívny, ale myslím, že to skôr spôsoboval stav budovy. K môjmu nadšeniu sa pridala aj cena vstupného, ktorá bola pre nás 60 kč (myslím, že opäť študentské). Niektoré pokoje boli dosť desivé, ale čo vám bude taká krehotinka rozprávať, ja sa bojím aj tmy. A tá bola v 2. Zopár nápadov sa mi naozaj páčilo, najmä tie, kde bolo veľa farieb. A izba plná peria, síce sme ho potom mali všade, ale IZBA PLNÁ PERIA! Vážení, na koho by toto nezapôsobilo? Tiež mi bolo sympatické, keď ste si mohli o projekte niečo prečítať, pokresliť stenu, alebo sa projektu zúčastniť. Bohužiaľ dnes už Pokoje končia, ale už teraz sa teším na ďalšie. 





Myslím že toto je jasný víťaz Miss Pokoje. Úžasný nápad a celé to vyzeralo akosi zdravo





Podľa mňa super nápad. Znázornenie cesty svetla cez okno v izbe.



Asi najzábavnejšia izba.


Druhá obľúbená.


Druhá zábavná izba.



Vidíte tú mapu vzadu? Mohli ste si pripichnúť špendlík na miesto, kde chcete, aby sa tieto húpačky presťahovali. Zábava nie?



Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

♥ Ďakujem za váš komentár ♥