piatok 31. októbra 2014

Halloween


Tento rok som nejako podľahla Halloweenu. Všeobecne sú v Amerike sviatky zábavnejšie, ako to? U nás začínajú zajtra Dušičky, čo je dosť smutný sviatok a mnou pomerne neobľúbený. Trošku som nad tým rozmýšľala na dejepise :D. Chceli by naši blízki aby sme smútili? To je dosť stará fráza, všetci to poznáme z filmov (a niektorí bohužiaľ aj z vlastnej skúsenosti), takže sú asi všetci presvedčení, že nebožtíci nechcú, aby sme mrhali slzami. Na druhú stranu by ich určite potešilo ak by sme im ten jeden deň venovali ako pamiatke. V Mexiku to pekne skĺbili dokopy, aspoň myslím, nie som zrovna expert na Día de Muertos. Ale to už príliš odbočujem. Ako hovorím, bola som trochu premotivovaná a tak som niekoľko dní v októbri venovala kresleniu si na tvár. Ak máte v pláne nejakú party na dnešný večer, tak sa môžete inšpirovať. :)

1. zombie, 2. pop art girl, 3. mačka, 4. bábika (alebo také niečo)

Pre väčšinu mojich kostýmov som sa inšpirovala na nete. Ak ste podobne premotivovaní, tak sa pozrite na moju nástenku na Pintereste (a rovno ma follownite, inak vás pôjdem strašiť :D). Dnes mám v pláne ešte po balete vyrezať nejakú peknú malú dyňu a zajtra máme s D. post-halloweensku party. 

Čo vy a Halloween?



Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

♥ Ďakujem za váš komentár ♥