utorok 5. mája 2015

Movies [tips]

Rada sa po večeroch pozerám na filmy, s pukancami v termohrnčeku a čajom. A rada by som sa o túto činnosť podelila aj s vami, aspoň čiastočne teda. Chcela by som vám predstaviť 5 filmov, ktoré sa mi v poslednej (aj menej poslednej) dobe zapáčili. A rada uvítam aj vaše tipy, pretože mi už dochádzajú nápady :D. Tiež aby som nezabudla, mám veeeľmi rada Hunger games, Harryho Pottera, Divergenciu, Hobbita, ale chcela som tieto siahodlhé série vynechať.

-Saving Mr. Banks-


Prvým z filmov je Zachráňte pána Banksa v ktorom hraje v hlavnej roli Emma Thompson (jedna z mojich obľúbených herečiek) a Tom Hanks. Príbeh rozpráva o tom, ako sa snažil Walt Disney presvedčiť P.L.Thompsonovú, aby mu dovolila natočiť film podľa jej knihy Mary Poppins a zároveň o detstve P.L.Thompsonovej. Je to podľa mňa veľmi zaujímavý film, nie celú dobu veselý a pretkaný anglických humorom (stalo sa mi, že som sa jediná smiala, no čo už). Určite odporúčam si pozrieť. 

-The Perks Of Being A Wallflower-


Myslím, že o tomto filme už ste niekdy počuli. Aj ja, ale nikdy ma nelákalo si ho pozrieť, až nedávno sa objavil na zozname filmov ,ktoré chcem vidieť, už ani neviem ako. Film je o Charliem, ktorý prestúpi na strednú školu a prežíva svoj prvý rok, nemá to ľahké, našťastie sa mu podarí skamarátiť so Sam a Patrickom, ktorí mu ukážu úplne iný svet. Je to naozaj dobrý film a odporúčam pozrieť si ho. Mimochodom hraje v ňom Logan Lerman, Emma Watson (ďalšia moja obľúbená herečka) a Ezra Miller


-The Imitation game-


Aj tento film som videla relatívne nedávno, ale už keď bol v kine som vedela, že si ho chcem vidieť. Film je o matematikovi Alanovi Turingovi, ktorý sa spolu s jeho týmom snaží rozlúštiť enigmu, súčastne ukazuje jeho detstvo a život po vojne. Opäť skvelý film, v hlavnej úlohe hrajú Benedict Cumberbatch a Keira Knightley.

-Stalingrad-



Ruský vojnový film, rozprávajúci o 5 vojakoch, ktorí sa usadili v jednom zo stalingradských domov, v ktorom ako zázrakom prežívalo dievča. Príbeh sa odohráva v období 2.svetovej vojny tesne pred veľkou stalingradskou bitvou. Príbeh sa mi veľmi páčil, ale bolo tam až príliš výrazné efekty, čo je samozrejme pochopiteľne, ale boli dosť okaté. Celkovo bol však film dosť zmena, oproti tým americkým. 

-Bambi-



Na záver niečo na odľahčenie. Ak ste nevideli Bambiho, neviete o čo prichádzate. Rovnako ak ste nevideli Dumba, Tarzana, Levieho kráľa, Ariel... Jednoducho tie Disney klasiky.

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

♥ Ďakujem za váš komentár ♥