utorok 16. júna 2015

1DinVienna



Ahojte, v dnešnom článku sa vrátim do čias, kedy som pravidelne na rôznych blogoch prispievala denníčkové články a rada by som sa k tomu vracala častejšie. Na koncert One Direction som túžila ísť asi tak 4 roky, za tú dobu síce moje directionerstvo trochu ochladlo a už chalanov nestalkujem na všetkých sociálnych sietiach, ale stále ich mám rada. Keď mi teta povedala, že by sme išli na koncert, neváhala som. Na koncert sme išli do Viedne ešte spolu s maminou a celá táto akcia sa konala 10.6. No a ako to prebiehalo?

Ráno som sa celá rozospatá zobudila a asi do 11 hodiny som sa váľala v posteli. 
Na piatu hodinu sme sa dohodli so strýkom, že nás hodí do Viedne. Niečo po šiestej sme dorazili  k Ernst Happel Stadionu. Pred štadiónom bolo kopec ľudí, stánky s jedlom a najmä stánky s predraženými "suvenírmi", ale najmä bolo počuť predskokanov (McBusted) a všade sa šírila skvelá atmosféra. Musím povedať, že organizácia bola dobrá a rýchlo sme našli náš vchod a miesta. Do začiatku koncertu zostávalo ešte dosť času, ktorý vyplňovala už zmienená skupina. O ôsmej mali začať 1D, takže približne pol hodinu vopred zmizli zo scény McBusted a nahradili ich páni, ktorí pripravovali pódium, samozrejme nemohlo byť ticho, takže na obrazovkách bežali rôzne klipy a neskôr už len samostatné pesničky. Ja som sa dostala najviac do varu, keď začala hrať Macarena (ktorú som sa v priebehu aj naučila) a všetci sa postavili a začali tancovať, bolo to úplne úžasné a cítila som sa úplne uvoľnene. Po Macarene nasledovala Beyoncé s Single Ladies a celkovo hrali pesničky, ktoré vás poriadne rozhýbali
Chvíľu po ôsmej už sme videli ako chalani prichádzajú, ale stále hrala hudba a ta hrala ešte tak 5 minút, než sa vynorili z backstage za neuveriteľného kriku dievčat (vrátane mňa #dontjudgeme). Bolo to hrozne super, celú dobu som kričala, spievala a tancovala. Väčšinu koncertu som mala zaľahnuté v ušiach, takže som našťastie svoj falošný spev nepočula. Prekvapilo ma, že nebolo úplne vypredané, alebo aj keby lístky už neboli, tak miest bolo voľných dosť, tipovali sme, že dohromady tam mohlo byť okolo 60 000 ľudí. Koncert veľmi opísať nemôžem, pretože to ani nezvládnem. :D Nemyslím si, že by to bola až taká dychvyrážajúca show, ale splnil sa mi sen a bola som z toho strašne šťastná.  Zároveň som sklamaná sama zo seba, že som neplakala :D. Ale kriku bolo fakt dosť. Aj by som vám ukázala videá, ale nechce sa mi ich zostrihávať, ak nájdete, tak si pustite aspoň záznam na YT. Koncert skončil niečo po desiatej večer a bol to naozaj brutálny zážitok, ohňostroje a lietajúce konfety, Loui oblial Liama vodou a Liam sa na to len tak pozrel a pri tom ďalej spieval... Bolo to fakt super, mrzí ma, že Zayn odišiel, pretože jeho hlas v pesničkách dosť chýbal, no aj tak to bolo perfektné! Po koncerte sme čakali skoro hodinu na strýka, než sa dostane s autom cez dve ulice a potom sme išli domov, ak by vás to zaujímalo tak skoro dve hodiny. Ešte musím podotknúť, že na koncerte boli ľudia z Izraelu, Turecka, Talianska a Chrovátska. Wau. Záver: Bolo to bombové a nabudúce idem znova!



Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

♥ Ďakujem za váš komentár ♥