pondelok 11. januára 2016

2016: DIY, MOTIVÁCIA & TIPY


Cítim povinnosť vás privítať na novom blogu. Dôvod prečo som od Silvestra nevydala článok bol (okrem toho, že sa blíži polrok), že som pracovala predovšetkým na vzhľade a topila sa v HTML/CSS kódoch. No musím povedať, že všetka tá práca stála za to. Prvý poriadny článok tohto roka bude, ako inak, plný tipov, ako začať nový rok, zostať motivovaná a samozrejme aj diy dekorácií, pretože treba vyplniť prázdne miesto po stromčeku.


Motivácia & tipy



Ako odštartovať nový rok? Založte si denník! Nemusíte si hneď písať každý deň slohové práce, opisujúce každú minútu vášho života, menej je niekedy viac. Kúpte si alebo využite diár z časopisu a každý deň si doň zapíšte zopár viet alebo najlepších momentov. Ja si takýto denník vediem už tretím rokom a ani neviete, aké je to príjemné. 



Motivácia je dôležitá a ak chcete zostať motivovaní po celý rok, tak sa ňou musíte obklopiť. Osobne nie som fanúšik borcovských alebo tragédskych motivačných citátov (prosím vás neurazte sa, každého nakopne niečo iné, takže sa nenechte ovlivniť mnou), mám oveľa radšej jednoduché fráze alebo obrázky. Veľa inšpirácie nájdete aj na Instagrame (na fotke: @kaylaitsines), ja som vrámci novoročnej čistky vymazala takmer 200 ľudí, ktorých som sledovala a nechala si len tých, ktorých mám naozaj rada a inšpirujú ma. 


Mojím posledným tipom je myšlienková mapa. Myšlienkové mapy na mňa vyskakujú z každej strany a už som sa o nich dozvedela toľko, že som sa ich naučila mimovoľne používať. Tentoraz som mapu využila na zorganizovanie mojich predsavzatí. Ako sa svojich cieľov držať aj na to mám niečo v rukáve, dávajte si predsavzatia reálne, konkrétne a jednoduché. 

Diy


Svoju izbu som začala zveľaďovať už na Silvestra, no až tento víkend som uložila všetky vianočné dekorácie a nahradila ich novými. Korkovú tabuľu z adventného kalendára som využila ako rám pre veľké kvetinové E. Ak by vás zaujímalo čo potrebujete, tak len kartón, umelé kvety a lepidlo. Komodu mi ďalej zdobí rám s mramorovým pozadím (vytlačená mramorová textúra) a príjemný motivačný citát (tu). 


Na ozdobenie sviečky som sa inšpirovala u Bath and Body Works a Urban Outfitters, budete potrebovať obrázok (tento som si vyrobila), sviečku v skle a lepidlo.Je to také jednoduché, ako to vyzerá.

Dúfam, že ste odštartovali nový rok príjemne a ak nie ste v novoročnej eufórii ešte stále nie je neskoro do tohto vlaku nastúpiť. Majte sa krásne!

Ako sa vám páči nový vzhľad blogu? Ako ste začali nový rok?


1 komentár :

♥ Ďakujem za váš komentár ♥