sobota 6. januára 2018

2017 / 2018


Posledný rok bol pre blog jedným z horších, ale to vôbec neznamená, že tomu tak bolo aj pre mňa, práve naopak. 2016 bol celosvetovo neobľúbeným rokom a na 2017 čakali obrnení cynizmom, no ukázalo sa, že tento rok ľudí napriek všetkému priviedol dokopy a 2018 prijali plní novej nádeje. Rovnako aj ja, na rok 2018 som sa veľmi tešila a stále sa naňho teším. Máme pred sebou 12 mesiacov nových dobrodružstiev a ja sa ich už neviem dočkať. 

V roku 2017 som:
  • Si kúpila svoje prvé špičky, ktoré sú veganské a ručne vyrobené v Rusku
  • A naučila sa na nich stáť, tanec si nechávam na tento rok
  • Bola som trikrát na umeleckej výstave (a to je čo povedať)
  • Oslávila svoje narodeniny s rodičmi a s kamarátkami, ktoré mi pripravili prekvapenie
  • Bola som veľakrát v divadle
  • Naučila som sa byť sociálne akívny asociál
  • Stretla Ellu Woodward
  • Sa tvárila, že som kaviarensky povaleč a preskúmavala pražské kaviarne
  • Bola na Matejskej 
  • Urobila z koníčku "profesiu"
  • Spoznávala Českú republiku (Jihlava, Karlovy Vary, Český Ráj, Červená Lhota, Kutná Hora)
  • Zúčastnila sa a vyhrala, ale aj sa len zúčastnila a mala sa dobre
  • Zbierala jahody
  • Bola na koncerte 1975, ktorý sa ukázal byť jedným z najlepších
  • Nechala ísť
  • Našla si novú spriaznenú dušu
  • Doháňala stratený čas s D. v Drážďanoch
  • Usporiadala nepodarenú narodeninovú oslavu, ktorá ale nemohla byť lepšia
  • Strávila leto s tými naj ľuďmi
  • Preskúmala Bratislavu
  • Oslávila veľa narodenín rodinných príslušníkov
  • Zúčastnila sa Prague Pride
  • Zjedla kopec melónu
  • Zmokla na Pražskom hrade 
  • Vyviezla sa lanovkov na Petřín po prvý krát
  • Nastúpila do trtieho ročníku a začala panikáriť, že budúci rok budem maturovať
  • Bola na svatbe
  • Skamarátila sa s niekým, s kým som myslela, že sa mi to nikdy nepodarí
A teraz nezostáva nič iné, než sa tešiť na nové dobrordružstvá a vítať ich s otvorenou náručou. 

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

♥ Ďakujem za váš komentár ♥