streda 19. decembra 2012

Pondelok- utorok

Ako som sľúbila, prinášam prvé dva dni z môjho predvianočného týždňa. Predstavujem vám pondelok a utorok. Vždy budem pridávať napríklad (ako dnes) po danom dni. tak sa príjemne usaďte a želám prijemné čítanie.



V pondelok sme piekli prvé cukroví a to vanilkové rohlíčky, teda skorej kvetinky. Vzhľadom na našu lenivosť, sa nám nechcelo patlať sa s rožkami. Prečo si neuľahčiť život, no nie?


Utorok. Neminula ma škola, čo nie je ani pred Vianocami žiadna pohoda. Našťastie testy máme za sebou. Keď som prišla domov, čakalo ma príjemné prekvapenie. Môj úžasný ocino vyhrabal staré kazety, na ktorých som ako malé dieťatko a nezabudol ani na moje obľúbené rozprávky (Rudolf, Dumbo, Príšerky s.r.o. a Maťko a Kubko). 

Potom sme išli do Paládia na nákup snáď posledných darčekov. Úprimne pochybujem, že sú to posledné, pretože ešte polovicu nemám. Veľmi zaujímavé vzhľadom na to, že za 5 dní sú Vianoce. Pred Paládiom sú trhy a tak sme sa tam poobzerali. Všetky trhy v Prahe hýria príjemnou atmosférou. Kúpili sme si moje milované pražené mandle, potom na zasýtenie palacinku a nakoniec som si ešte kúpila plávajúce sviečky. 
Po "vyčerpávajúcom" nákupe na trhoch sme si sadli ešte do McDonaldu. Tiež som sa snažila fotiť street style, ale vzhľadom na nedostatočné svetlo sú fotky rozmazané. 



Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

♥ Ďakujem za váš komentár ♥