pondelok 17. decembra 2012

And very merry christmas


Neviem ako vy, ale ja sa začínam konečne tešiť na Vianoce! Veď, už za týždeň (presne) sú Vianoce. Jupí, hurá. Vzhľadom na to, že práve teraz necestujem, tak vás nemôžem zásobovať cestovateľskými denníkmi ani zápismi. Čiže sa chystám vás previesť mojím predvianočným týždňom. Niekedy ho budú doprevádzať aj fotky, či videá.
Ako druhú zmenu (či novinku) uvádzam aj rubriku diy, kde nájdete veľa nápadov nie len na šperky. Dúfam, že sa vám to bude páčiť.

Nesmiem zabudnúť zmieniť sa o týždennom pláne, nie že by to bolo dôležité, ale možno tam nájdete niečo, čo vás bude zaujímať :). Ten vám ale pridám až zajtra.

Tumblr_meq9bkra8o1rwpql8o1_500_large


Zdroj: weheartit.com

Nakoniec by som vás chcela požiadať o tip, či radu čo pridať. Bola by som veľmi vďačná, keby ste mi niekto poradil, ďakujeem :)).

p.s.: na jednom blogu som našla tieto super tipy:


Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

♥ Ďakujem za váš komentár ♥