streda 18. septembra 2013

Dny Marianne

Už tradične sme sa vydali na nákupný maratón zvaný dny Marianne. Ako každý rok, aj teraz bola v obchodoch neskutočná tlačenica a stálo ma to dávku trpezlivosti. Našťastie sme vychytali správné nákupné centrum, pretože napríklad v takom Palládiu bola hlava na hlave. Viem čo hovorím, bola som tam. Síce som nepochodila úplne všetky možné aj nemožné obchody a nekúpila si všetko možné a nemožné, ale predsa len som si odčiarkla niečo z višlistu.

Nie je moja ruka.
parka- C&A (cca 1300,-kč)
Konečne som sa dočkala vlastnej parky! Rozhodovala som sa, akú si mám na jeseň kúpiť bundu (do úvahy pripadali parka, trench coat a kožená bunda) a zvíťazila parka. Aj keď musím povedať, že nie je úplne jesenná, ale počasie vonku sa mi tiež jesenné nezdá. Je nepremokavá, teplá a dá sa všemožne zúžiť.
Oxford shoes- CCC/ xy kč, Biker boots- CCC, 599 kč
Ďalšia jesenná dilema sú topánky. V pláne som mala čierne chelsea shoes, sami vidíte ako to dopadlo. Škoricovo hnedé oxfordky a akési šedé biker boots. 
tights- Tezenis (79,- kč, 79,-kč), over knees, knee highs (99,- kč, 99,- kč)
Silonky a pod/nadkolenky sú povinnosť, hlavne pre ľudí, ktorým je večne (ako mne) zima. Silonky už mám dávno všetky roztrhané, ale cez leto som to veľmi neriešila. Teraz nadišiel čas na teplejšie veci, takže už bolo na čase si niečo zohnať. Nadkolienky v čiernej farbe som hľadala dlho a teraz som konečne objavila tieto krásne z Lindexu, rovnako ako podkolienky.  


journal- Albi (99,-kč), bag- Albi (89,-kč)
Toto naozaj nie je oblečenie ani nič, čo by ste tu možno čakali. Zlatučký diár som nemohla v obchode nechať a snáď mi tento rok pomôže nezabudnúť na písomky. Nákupná taška z nepremokavej látky so sovičkami ma bude sprevádzať na nákupoch. 

A čo ste si v poslednej dobe kúpili vy? Z čoho máte najväčšiu radosť? Boli ste na Dňoch Marianne? Pochváľte sa. 

3 komentáre :

  1. tá parka vyzerá super,ja som dnes jednu skvelú videla v ff v zľave aj,ale veľké čísla a topánočky sú tiež veľmi pekné .)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. topánky vyzerajú super . tiež musím nosiť silonky a tak lebo mi je večne zima :D
    Sunrise of my life :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jee ty botky jsou skvělý!:)♥ Já jsem dny Marianne vzdala, bála jsem se těch davů a podle vyprávění jsem si řekla, že to zas až tak velké slevy nebudou:) ale našla jsi super kousky!♥ a také koukám, že máš fb stránku! dávám like!:)

    www.lorietta.cz


    Lorietta Facebook page

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za váš komentár ♥