pondelok 16. septembra 2013

Prague Fashion Week

Veľmi som sa chcela ísť pozrieť, prišlo mi to ako taký zvláštny prvý krok. V piatok po veľa komplikáciách sme sa tam predsa len dostali. Žiaľ akciu na ktorú som sa chcela ísť pozrieť sme zmeškali. No užili sme si aspoň pohľad na mólo a vystavené kúsky. Okrem toho si ma odfotil fotograf, snáď sa na check czech fashion čoskoro objavím.

V nedeľu sme sa vybrali znova. Stihli sme koniec fashion talk The Adress Idea, z ktorého som si odniesla príjemný zážitok. Odchádzala som s vedomím, že na budúci rok si kúpim vstup na nejakú z prehliadok. V nadchádzajúcej dobe príde na scénu zasa Mercedes Benz Fashion Weekend a kto vie, možno sa tam uvidíme.













3 komentáre :

  1. Skvěle fotky!:) musela sis to tam užít:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jéj muselo to byť super :)
    inak nezrušíš si už to overovanie komentárov? mala by si ich tu viac lebo nie každému sa chce opisovať ten text a čísla..

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za váš komentár ♥