sobota 28. septembra 2013

Holešovice Fashion Market


Minulý týždeň som navštívila Dyzajn Márket a túto sobotu som sa zasa vybrala na holešovický Fashion Market. Ako to tam vyzeralo? Čo vám poviem, veľké plus dávam tomu, že akcia sa konala vo vnútri. Aj keď akcia pod holým nebom má čosi do seba. 


Čo sa predajcov týkalo, bolo to podobné ako na Dyzajn Márkete. Aby som teda nepreháňala, okrem približne piatich predajcov to bolo iné. Určite sa tam dali nájsť zaujímavé kúsky. Napríklad MumRay, Goshico a veľa ďalších.


Občerstvenie zaisťovalo mamma coffee, Chemický bar a ďalší. Priechod medzi halami bol nádherne "osvetielkovaný" a atmosféra príjemná, ako to už na podobných akciách býva. A prirodzene veľa príjemných ľudí.



Ďalší Fashion Market sa koná koncom novembra a začiatkom decembra, aby ste stihli pokúpiť vianočné darčeky. Viac foto opäť na Facebooku :).


3 komentáre :

  1. Jééj pekné fotky :) raz by som aj ja mohla zavítať na nejaký ten fashion market :)
    One way to fashion

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Skvělé! Super článek, chtěla jsem jet také, no snad příště :) A btw, takové náhrdelníky také vyrábím! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tentokrát jsem to tam nestihla..ale vždycky tam jdu plná nadšení a pak se mi tam líbí tolik věcí, že si nemůžu ani vybrat a odcházím vždycky s prázdnou :D

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za váš komentár ♥