streda 25. septembra 2013

Prezentácia A cup of style


Niektorý z vás možno postrehli, že dievčatá z blogu A cup of style mali v OC Černý most dve prezentácie. Prvá bola naplánovaná na tretiu hodinu poobede a téma bola stanovená ako Fashion blogy a druhá sa týkala Jesenných trendov. A aké to bolo? Jednoducho skvelé! 


Na prvej prezentácii nás bolo celkom málo, ale to jej neuberalo na úžasnosti. Dievčatá boli veľmi milé a prezentácia bola pekne spracovaná. Predstavili nám niekoľko zaujímavých blogov, priznali nám niečo z ich blogových začiatkov a veľa ďalšieho. Po prezentácii bol čas na rôzne diskusie a iné rozhovory. Ja som sa po túto dobu rozprávala s Niky, ktorá je neskutočne usmievavá a milá. Bolo to veľmi príjemné.


Druhá prezentácia bola, ako som už písala, o jesenných módnych trendoch, ktoré dievčatá predviedli aj v "nositeľnej" verzii vďaka obchodu Mohito. Dostali sme tipy ako je trendy možné kombinovať či ako je možné ich nosiť. Po skončení prezentácie sme sa opäť zhovárali a že to bol dlhý a plodný rozhovor, tentokrát s Luckou. Prebrali sme všetko možné módu, školu a samozrejme blog. A dievčatá sme tam zdržali až do siedmej. 

Za celý deň som dostala veľa rád a typov a presvedčila som sa, že dievčatá sú veľmi milé, priateľské a  príjemne sa s nimi zhováralo. Poznať ich bolo úžasne príjemné a nemôžem sa dočkať až ich zasa niekedy uvidím. Ďakujem :)



6 komentárov :

  1. Prvá fotka je výborná :))) to je skvelé, že sa niečo takéto organizuje! Kľudne si aj o tých trendoch mohla viac popísať, bola by som zvedavá :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Muselo to být skvělé! :)

    Ráda bych Tě pozvala na giveaway, která probíhá u mě na blogu! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak to muselo být vážně úžasné!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. wau, tiež by som na niečo také rada išla :) muselo to byť skvelé

    OdpovedaťOdstrániť
  5. mrzí mne, že jsem o to přišla!!!

    www.luhulkova.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za váš komentár ♥