pondelok 30. decembra 2013

2013

Čoskoro bude koniec roka 2013 a mne je do plaču. Bol to totiž úžasný rok a mne je ľúto, že končí. Zažila som veľa mimoriadnych chvíľ, ale aj tých menej výnimočných. Mrzí ma, že ubehol taj rýchlo, ale ako to tak už býva, koniec je nový začiatok. Tak dúfam, že nadchádzajúci rok bude prinajmenšom aspoň tak dobrý ako bol tento. Rada by som vám teda predstavila niekoľko vybraných momentov z roku 2013. 

Január
V januári nastalo na blogu veľa zmien, z cestovateľského zamerania sa z neho stal povedzme lifestylový blog. Začala som fotiť outfity, návody...





Február
Vo februári som mimo iné oslávila svoje narodeniny. Bola to naozaj skvelá oslava! Ešte teraz si ju dobre pamätám. V ten istý deň sa konala aj Retro Burza, na ktorej som objavila úžasných tvorcov a odniesla si krásne vecičky. 




Marec
V marci sa objavil druhý rozhovor, tentoraz s Lizzy. Chceli by ste sa k týmto rozhovorom vrátiť? Na blogu sa v marci konala aj prvá súťaž, ktorú vyhrala Bashka. Strávila som týždeň v Trenčíne, kde som si to skvelo užila. A prvý krát som navštívila, môj milovaný Dyzajn Market. 





Apríl
Dostala som Tangle Teezer o ktorom ste mohli už veľakrát počuť. 






Máj
Konečne začalo pekné počasie a tak sme na balkón vysadili bylinkovú záhradu. Bola som sa pozrieť na natáčaní kuchárskej show vysielanej na ČT. 





Jún
S triedou sme boli na škole v prírode. Druhý krát som bola na Dyzajn markete a opäť osom odchádzala šťastná s niekoľkými novými drobnosťami. Nafotila som pokračovanie toho, čo sa ukrýva v mojej kabelke. Prespali sme v divočine. V neposlednej rade som dostala ružové Vansky. 






Júl
 Začali prázdniny a ja som odišla s prarodičmi do Chorvátska. Bolo to tam skvelé a ešte dlho sa k tomu budem vracať. Boli sme aj vo Veľkom Mederi. A tiež som začala vlastniť retro foťák. 


August
Boli sme v Brne. Poznali sme úžasných ľudí. Poznali sme Adama Mišíka. Boli sme vo Viedni. Videla som kus úžasného mesta, ktoré som si zamilovala. 




September
Bola som na špeciálnej Óčko premiére filmu This is us a v rovnaký deň som bola aj na polnočnej premiére. Tiež som navštívila Dreft Prague Fashion Week, kde si ma odfotil aj fotograf z Check Czech Fashion. Opäť som sa bola pozrieť na Dyzajn Market. A hneď potom som sa s maminou zúčastnila dvoch prezentácií dievčat z A cup of style. Bol to skvelý zážitok poznať Lucku a Nicole. Na  koncerte G2 Acoustic stage som poznala Martina Haricha a Voxela. 








Október
V októbri som začala prvú spoluprácu s Rings&Tings. Vyhrala som tiež prvé miesto v literárnej súťaži.




Rings & Tings | Online fashion store | Shop the latest trends

November
Oslávila som s vami 1 rok blogu. A najväčšia udalosť- pridanie do týmu Fashion challange.





December
Vyrobila som adventný veniec. Opäť som sa stretla s Luckou a Nicole, tentoraz sme spolu preberali ako to bude vyzerať s FCH. Navštívila som Dyzajn Markte, ktorý bol úžasný ako vždy. Boli Vianoce! 




Ak to zhrniem, bol rok 2013 úžasný! A začínam sa na ten nadchádzajúci tešiť. Popri písaní tohto článku, som zistila, že sa teším na nové zážitky. A urobím si ho čo najlepší. Dúfam, že aj vy ste mali super rok a želám vám úžasný rok 2014.



1 komentár :

♥ Ďakujem za váš komentár ♥