štvrtok 2. januára 2014

2014

Je síce pravda, že už nie je 1.1., ale radšej neskoro ako nikdy. Myslím, že všetci máme podobné pocity z nového roku. Je to zmes radosti a zároveň smútku a nostalgie. Veľmi som sa tešila na rok 2014, ale zároveň mi bolo ľúto, že rok 2013 končí. Teraz som veľmi rada, aj keď mi ešte ten minulý rok chýba. Nebudem však smútiť, pretože ako praví moja tapeta na telefóne- New year- new chance (to nie je ani zďaleka všetko čo tam mám napísané). Takže je len na nás samých, aký si urobíme tento rok.


Aká bola moja silvestrovská oslava a začiatok roka 2014? 31.12. som strávila pomerne príjemne. Ale čo, nebudem sa sťažovať, bol to super deň! Bola som nakupovať, kúpila som si úžasné šaty (Bershka), v mne doteraz neznámom obchode som si kúpila 2 úžasné cropt tops a v H&M som si kúpila takú tú čelenku, namiesto čapice, vy viete. Neskôr večer sme išli k druhej babke a okolo deviatej sme sa vrátili zasa k tej prevej. Obliekla som sa do super úžasného silvestrovského outfitu a hneď sa poliala detským šampanským, pozerala som Rudolfa, ako šialená som trúbila do takej tej trúbky, skoro nás trafil ohňostroj, chvíľku som si to užívala a potom som behala z jedného balkóna na druhý a všetko natáčala ako o život. Včera som nerobila nič extrémne zaujímavé a úžasné hodiace sa na prvý deň v roku. Písala som si len predsavzatia a nápady. A dnes? Úžasné! Bola som vo Viedni a nakupovala, fakt veľa (ehm). Ako ste začali rok vy?

Keďže teda máme ten nový rok, tak by som chcela čo to pozmeniť na blogu. Len si to zatiaľ nechám pre seba. Niektoré sa čoskoro začnú objavovať. Ak by ste mali vy nejaké nápady, tak rozhodne uvítam. Užívajte si začiatok roka a urobte si rok 2014 čo najlepším.

2 komentáre :

  1. Nice post and an equally nice blog. Happy New Year to you too. Awe lucky you to be in Vienna and do shopping. Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you so much sweetie. Following back on GFC #44
      xox
      Lenya

      Odstrániť

♥ Ďakujem za váš komentár ♥