piatok 24. januára 2014

Couture collections

Svadbu síce neplánujem, ale prehliadanie fotiek z "Couture Fashion Week-u" som si nemohla nechať ujsť. A že sa bolo na čo pozerať. Kolekcie boli krásne a veľmi ženské. Zo všetkých sa mi najviac zapáčila kolekcia od Elie Saab, ale aj ostatné boli neprehliadnutelné. Rozhodla som sa, že vám niektoré kolekcie ukážem, je radosť na ne pozerať.

Alexis Mabille







Chanel

O tom, čo predviedol módny dom Chanel na "Couture Fashion Week" ste určite už niečo počuli. Čo si o tom myslíte?






Christian Dior




Elie Saab
Kolekcia od Elie Saab sa mi páčila najviac a musím povedať, že som sa pri vyberaní fotiek veľmi krotila. 







Viac fotiek a fotky zo všetkých prehliadok nájdete na webe Vogue (TU). Aká kolekcia sa vám najviac páči?

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

♥ Ďakujem za váš komentár ♥