utorok 21. januára 2014

New in

Po dlhej dobe (alebo aspoň mne sa tak zdá) píšem ďalší článok. Opäť to bude viac o obrázkoch ako o texte, ale vy mi odpustíte, však? Na dnes som si pripravila New in. Sú to veci, ktoré mi pribudli či už do šatníka, alebo niekam inam, koncom decembra a začiatkom roka. Ako lepšie začať nový rok než nákupom?

Väčšinou sa snažím ísť pekne postupne, ale dnes spravím výnimku (predovšetkým, aby mi išla práca od ruky). Začnem teda nákupom v posledný deň môjho pobytu na Slovensku. 

tights: Takko (2,99), collar clips: Takko (2,99), bands: Takko (0,49), notebooks (one for: 1,00)

V deň odjazdu do Prahy nastal čas, kedy som sa rozhodla, že nutne potrebujem ísť do Kik-u (vedela som to celé prázdniny, ale nedostala som sa tam). A keď som uvidela tieto malé zápisníky (ktoré mám rovnaké, ale o niečo väčšie) musela som si ich kúpiť. Sovičiek tam bolo viac než dosť! Hrnčeky, deky no všetko možné. Stihla som ešte zájsť aj do Takka, kde som si kúpila (konečne) zateplené pančuchy, ktoré som chcela. A verte alebo nie, sú dobré. Anjelské collar clips som chcela dlho a koho by napadlo, že ich predsa len kúpim a to dokonca v Takko. A nakoniec gumičky, ktorým som nemohla odolať nie len kvôli farbe. Je to sada 6 gumičiek (1 na fotke chýba, bola na mojich vlasoch). 

Cropt tops: Shana

A silvestrovské nakupovanie. Áno ešte aj 31.12. som trávila v obchode. Tento obchod som donedávna vôbec nepoznala. Ale ako som tak vošla, pridala som si ho na zoznam obľúbených. Kúpila som si tam dve tričká, konkrétne cropt tops. Na hnedom je Bambi s nápisom Be cool a už sa nemôžem dočkať, kedy si ho oblečiem. Druhý top je trocha kratší ako prvý. Mala som ho na sebe na silevestrovskej oslave.  

Dress: Bershka (14,99)

Chronologicky bola Bershka prvý obchod kam som zavítala onoho 31.12. Keď som tam vošla, tak som si povedala, že tam majú veľa vecí. A postupne som začala vyraďovať. A keď sa mi už zdalo, že nič nenájdem, našla som tieto nádherné šaty. Chcela som nejaké viac "sviatočné" šaty a tieto to splňujú.

Earrings: F&F (1,25)

Tieto náušnice sú neskutočne milé. Rudolf je moja obľúbená vianočná rozprávka a celkovo soby, jelene a podobné zvieratá sa mi páčia. No nie sú rozkošné?

Bag: Primark (2,50)

Ach Viedeň. Ach Primark. Ach táto taška. Primark som si zamilovala a taška so sovou? Láska na prvý pohľad. Veľmi sa mi páčia farby a dlho som chcela plátenú tašku. Táto mi bola súdená. Čo sa týka plátených tašiek a Primarku- úžasný výber.  

 Gift pendants: Primark (3,00)

Vianočný darček pre kamarátku. Nedalo mi to nepriniesť aj nejaké darčeky pre iných ako pre mňa. Tak som vybrala podkovy a ešte wish bone pre maminu. 

Skater skirt: Primark (3,00)

Mám slabosť pre skater sukne. Mám jednu a druhá sa zíde vždy (vlastne tretia). Úžasná sukňa za úžasnú cenu. No nekúp to.

Jeans: Primark (5,00)

Na mojom wishliste boli dlho rifle so zvýšeným pasom. Bohužiaľ na ten môj "vosí" nikde nemali. A hľa, prídem do Primarku a nájdem ich za 5 eur. Hovorím, Primark bol môj osud. Ďalšie nákupy tam, mám naplánované na jarné prázdniny (počítam dni).

Beanie: Primark (3,00), Animal hat: Primark (3,00), warm Hadbeand: H&M (2,00)

Dve čiapky sú z Primarku a čelenka je z bratislavského H&M. Beanie hľadám večnosť, takže hurá! Mám vlastnú. Čiapka s roztomilým medvedíkom sa v obchode nenecháva. Nakoniec tá čelenka, ktorá bola tiež doslova nutnosť. 

Notebook: Primark (1,00)

Som úchyl na denníky, zápisníky, farebné ceruzky a fixky. Keď som teda uvidela ďalšiu korisť do zbierky, už to išlo. 

Sleepsuit: Primark (14,00)

Chcela som pyžamo. A mám psíka. Áno je to pes, nie zajac. A je nehorázne rozkošný. A dobre s v ňom spí.


Washi tape: Nanu Nana (1,95), Baker´s twine: Nanu Nana (1,50)

Ako by som mohla vynechať Nanu Nana? Dúfala som, že tam nájdem Washi pásky, ktoré u nás už dlhšie nemali. A áno, našla som. Ako by som mohla odolať? A k mojej červenej baker´s twine pribudla aj čierna.


Hromada ponožiek. Ani sa nesnažím vám hovoriť, ktoré sú odkiaľ. V Primarku som si kúpila jedny (tie úplne na ľavo), ktoré sú vyhriate zvnútra (3,50) a ešte balenie troch klasických chlpatých ponožiek (3,00). Podkolenky z H&M (5,00) a nakoniec over-knees ponožky z Gate.

Wallet: Primark (5,00)

Na mojom zozname "čo si po Vianociach musím kúpiť" bola okrem pyžama aj peňaženka, ktorú som naozaj potrebovala. Mala som predstavu, ktorú sa mi nakoniec nepodarilo vyplniť. Ale na úkor mojej predstavy, som si kúpila túto úžasnú peňaženku. Bodky a ten zámok v tvare srdiečka? Prekonali dokonca aj mašličkovú predstavu.

Candle: Primark (3,00)

V Primarku majú pri pokladniach ešte plno vecí. A táto sviečka bola láska na prvý pohľad. Nádhera.


Yankee candle sa stali mojou závislosťou. Prvé dva vosky som dostala na Vianoce od kamarátky. Ďalšie dva som si kúpila nedávno, pretože som chcela, aby mi v izbe voňalo niečo "zimné". Hneď následne som si kúpila zasa niečo úplne iné. 

Nail polish: DM- essence

Táto limitovaná edícia sa mi strašne zapáčila. Prečo snáď ani nemusím vysvetľovať. Ja mám lak ktorý sa mení podľa teploty. Naozaj to funguje a mení sa v odtieňoch fuschiovej až tmavo fialovej.

To je všetko. Dúfam, že vás článok bavil (aspoň trochu). :)







1 komentár :

  1. krásné věci :oo to "sleepsuit" ti závidím :OO a ty gumičky(modré) mám taky :)))


    http://michaelahajdova.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za váš komentár ♥