pondelok 17. februára 2014

My favourite bloggers II.

Dnešný článok bude opäť o mojich obľúbených blogerkách. Tentokrát budú v hlavnej úlohe zahraničné blogerky, ktorých síce nesledujem mnoho, ale keď už, tak naozaj stoja za to. Ako som písala už minule, tak som strašne lenivá čítať po anglicky, nedajbože ak je blog v inom jazyku. Opäť som vybrala 6 blogeriek a už viac neviem čo povedať. Chceli by ste ešte nejaké pokračovanie?

What Olivia did
Duffle Coat Striped Top Beatnik Outfit
Ako prvú som vybrala Oliviu, ktorá je pre mňa stelesnením dokonalosti. Zbožňujem jej vlasy a o štýle ani nehovorím! Čokoľvek čo má na sebe vyzerá perfektne. Na Oliviinom blogu nenájdete len outfity ale aj rôzne recepty...

The Blonde Salad
3U5A8574_RGB copia
Chiara a jej blog sú v módnom svete veľmi známi. Je tvárou rôznych kampaní, má vlastné kolekcie, vydala knihu, veľa cestuje a je úspešná. A samozrejme aj krásna, teším sa, keď bude jej kniha v angličtine.

Laura´s all made up
OOTD Blog Post, Fashion - Floral Skater Dress, Primark Dress, Primark £5 Dress, Leather Look Sleeves
Tento blog som objavila len nedávno, zapáčil sa mi na prvý pohľad. Má pekný design a je písaný tak, že tomu rozumiem aj ja. Nie je úplne ako tie ostatné blogerky v tomto zozname, ale baví ma.

Amy Valentine
Amy sledujem dlho, ale v poslednej dobe viac ako inokedy. Má zaujímavé outfity a krásne fotky. Okrem toho má kanál na youtube, kde má veľa príjemných videí.

A Beautiful Mess
A Beautiful Mess Elsie + Emma
Ďalšie blogerské duo sa skladá z Elsie a Emy. Musím povedať, že po Amy mi došli nápady aké ďalšie blogerky pridať, tak som zabrúsila do môjho zoznamu DIY blogov (ktorý číta viac ako 100 blogov). Ak hľadáte originálne DIY nápady, určite sa na A Beautiful Mess pozrite.

Maffashion
Popravde ani neviem, ako sa táto blogerka volá (hanba mi). Je z Poľska a myslím si, že na naše stredoeurópske pomery má úžasný štýl. O fotkách samozrejme ani nehovorím. Aj keď jej blog veľmi nesledujem, tak ma nikdy neminú jej časté aktualizácie rôznych sociálnych sietí.

Musím povedať, že "pokračovanie" mojich obľúbených blogeriek bolo o dosť ťažšie a tentokrát bolo 6 pomerne veľa. Chcete aj ďalšie pokračovanie?  





1 komentár :

  1. A Beautiful Mess...na tom blogu dokážu vydržet i celý den, je rozhodně můj nejoblíbenější :))

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za váš komentár ♥