pondelok 24. februára 2014

Birthday random (second)

Niekoľko z vás, mi pri predchádzajúcom článku o mojich narodeninách odpovedalo, že by chceli vidieť fotky aj z druhej oslavy. Pôvodne som si naozaj myslela, že to bude oslava ako sa patrí, ale vzhľadom k časovému vypätiu to bolo len niečo ako posedenie. 


Celkovo boli moje prázdniny celkom fajn. Chvíľu som mala pocit, že som čas nevyužila úplne tak, ako som chcela. Ale nakoniec mi prišlo, že to boli dobré prázdniny a skvelo padli. Len teraz je škola o niečo horšia, aj vzhľadom k mojej absencii týždeň pred prázdninami. Nemám ani poňatia, kedy som bola v škole a kedy nie, čo viem a čo nie atď. Navyše nás učiteľka dosť straší s tým, že onedlho bude ďalší štvrťrok a máme začať opravovať známky. Celkovo mi príde, že to rýchlo uteká a celé je to nacpané na seba, len čo prejde polrok, zasa je tu štvrťrok a človek si ani nevydýchne. No dobre, to by snáď aj stačilo. Prázdninám asi samostatný článok nevenujem, ale bude new in (a asi sa premenuje na haul) a outfit, ktorý sa mi podarilo odfotiť (prezradím vám nejaké super tajné novinky z prázdnin, vediem totiž zaujímavý život). Ešte ma napadajú aj random fotky, ktorých mám vo foťáku mililon. 




Povedzme, že toto sú dosť "random" fotky z oslavy, pretože inak ma nenapadá, ako sa sem dostal ryžový nákyp..  


Mamine super zdravé chlebíčky, čo ma privádza k tomu, či by ste nechceli nejaký recept. Ale naozaj len z času na čas.


Priebeh oslavy bol veľmi prostý a ako som hovorila na začiatku, tak to vlastne ani oslava nebola. Väčšinu darčekov som dostala vopred a rovnako mi aj vopred rodina gratulovala, takže sme sa len zišli a dali si koláč. Samozrejme k tomu aj kávu z tohto Dolce Gusto kávovaru, musím povedať, že až taký zázrak, ako som si myslela, to nie je.

Ukážka latté 


A sme na konci. Neviem či bolo tentoraz fotiek viac, alebo menej. To ale nemení nič na tom, že je koniec. Aj čo sa týka mojich narodenín. Mám strašne nostalgickú a smútlivú náladu. Všetkého koniec je mi strašne ľúto a tak. Majte sa fajn! :)

1 komentár :

  1. Mňamky, ty dobroty vypadají všechny tak dobře a lákavě :-) Miluji oslavy! :-)
    Na mém blogu právě probíhá giveaway, budu moc ráda, když se také zapojíš, do konce už zbývá jen pár dní > http://www.chicoco.cz/2014/02/giveaway.html ♥

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za váš komentár ♥