utorok 11. marca 2014

Huge Haul

Už dlho som sľubovala haul z mojich narodenín+Slovenska. Keď som vyberala fotky, tak som našla ešte staršie fotky z januára, takže to bude naozaj nabitý článok. Rozhodne sa nechcem nejako predvádzať, viem, že je toho dosť, ale jednoducho sa mi to nejako nakopilo. 

tights: Tally Weijl, 99 czech crowns

Prvé sú na rade fotky z januárového nakupovania, ktoré bolo úplne super. Kúpila som si tieto nádherné silonky, ktoré som dlho chcela. Najprv som ich videla za (cca) 200 kč, potom som ich dlho zasa nevidela nájsť a nakoniec som ich takto našla v zľavách. Navyše som ešte chytila nejakú akciu, že som mala 2 za cenu 1, čo je úplne super.


ring: Tally Weijl, 129 czech crowns

Prstienok som si zamilovala na prvý pohľad a ukazovala som ho aj na instagrame. Je neuveriteľne rozkošný! Bohužiaľ mi je veľký, ale to neznamená, že sa ho vzdám. 

mascara: Essence (DM), XX czech crowns

Ďalšia vec je táto Get big lashes volume boost mascara od Essence. Potrebovala som novú špirálu a túto som videla u kamarátky, ktorej krásne sedela. Má obrovskú kefku, ale mne nesadla, obyčajne sa mi veľké kefky páčia, ale táto... Nič extra.

sweater: Terranova, 129 czech crowns

Dosť som chcela podobnú mikinu, najprv som jednu super videla v Sinsay, ale tam už ju nemali, tak som si nakoniec vzala túto z Terranovy.

peplum top: Terranova, 99 czech crowns

Áno, lovila som v zľavách a tento krásny peplum top stál len 99 kč. Je strašne rozkošný a tie bodky!

socks: Gate, 28 czech crowns

Gate má asi tie najrozkošnejšie ponožky, aké som kde videla. Aj keď dosť dobre sú na tom aj z F&F. Po Vianociach som si ako posadnutá kupovala  ponožky (to asi preto, že som ich na Vianoce dostala málo :D). A toto je teda výsledok a ešte niekoľko k dobru.

t-shirt: Sinsay, 79 czech crowns

Tričko s nápisom: Always wear a crown. Aaaach, Sinsay má skvelé jednoduché tričká (a vôbec celkovo). 

necklace: New Yorker, 129 czech crowns

A aby som nezabudla, ešte tu mám chain necklace, ktorý som chcela strašne dlho. Je to taká ružovo-zlatá farba, ktorá je strašne pekná. Bohužiaľ už je dosť čierny, čo ma teda mrzí.


Januárové nákupy ukončil náhrdelník a ja prejdem k narodeninovým darčekom. Na narodeniny som si želala nejakú kozmetiku, takže ma potešil tento ranný darček od maminy. Všetky veci sú z limitky Essence Love Letters, na ktorú sme s kamarátkou mimochodom pokukovali. Sú to vlastne papieriky proti mastnote (powder papers), razítko na nechty (nail stampy set), lak (odtieň 04 Dear peach) a jumbo sheer stick (odtieň 01 Rosy in love). Jumbo sheer stick je niečo ako má Clinique ich Chubby stick. Dosť som niečo chcela skúsiť a výsledkom je niečo medzi balzamom, rúžom a leskom. Ak chcete rada o ňom napíšem čosi viac, ešte by som rada skúsila od Catrice, tak uvidíme. 


Druhý darček som dostala od maminej kamarátky. Dostala som tento sladký hrnček, ktorý je pomerne veľký (body k dobru) a je v svetlo béžovej farbe so srdiečkami. A to je ešte sladšie ako bodky. Druhá vec sú slúchadlá, nie sú to žiadne obyčajné klapky na uši, ale normálne slúchadlá k telefónu! Úžasné! Už som si k nim aj stihla pokaziť kábel, no čo už. Budem musieť zohnať nový.



Úžasným darčekom bol jednoznačne parfém Our Moment! Vonia skvelo, neviem čo by som o ňom mala povedať. Pokúsim sa zohnať aj That Moment.


Posledným darčekom od rodičov je táto roztomilá kabelka v tvare srdca. Keď som ju videla prvý raz, hneď som si ju zamilovala! Veľa vecí sa do nej nezmestí, ale je perfektná.


Od tety som dostala krém na ruky s kakaovým maslom, ktorý skvelo vonia a dobre hydratuje. Tiež rúž (odtieň Doll pink), ktorý je skvelo pigmentovaný, dlho vydrží, ale zdá sa mi že pery trocha vysuší. A nakoniec zlatý lak, ktorý na fotke nie je (nemohla som ho nájsť), nie je to úplne čo som chcela, ale páči sa mi.


Potom tu mám ešte papierovú sekciu, ktorá obsahuje blahoželania a dve poukážky do DM od maminy.


Za peniaze, ktoré som dostala, som si kúpila nejaké potrebné veci. Z toho čo mi zostalo som si kúpila maličký parfém, ktorý mám v pláne nosiť v taške a náušnice.

Concealer: Catrice cosmetics Allaround concealer (DM), XX euro

Ani by ste neverili, ako dlho som túto paletku korektorov hľadala v Prahe. Catrice je len v Rossmanoch a to ešte k tomu len v 3 v Prahe. Super! Na Slovensku som vošla do prvého DMka a hneď som mala korektor. Musím povedať, že ma sklamal. Zelená má byť na rôzne začervenanie, jediné čo dostanete, je zelené miesto na tvári. Červená má fungovať proti kruhom pod očami, super, namiesto modrej máte červenú. Béžové farby sú už dobré, ale vlastne to, kvôli čomu som korektor chcela sa mi neosvedčilo. Ešte by som rada skúsila podobnú paletku od Dermacolu a Catrice Camouflage cream, uvidíme, či to bude lepšie.

book: Ikea, 0,99 euro

Nákup v Ikee musel byť! Pôvodne sme sa tak išli pozrieť len na posteľ, ale odniesla som si zopár vecí. Okrem iného (ako napríklad nožnice) som si kúpila túto knihu, ktorú som dlho chcela. Našla som ju na internete a pôvodne stála 9,99 eur. To sa mi zdalo dosť a tak som na ňu aj zabudla. A teraz ju vidím (a že som sa presviedčala, či ma oči neklamú) za 0,99! Kúpa minimálne mesiaca!


Na Vianoce som dostala niekoľko knižných poukážok a tak som hneď jednu uplatnila. Musím povedať, že v poslednej dobe ma veľa kníh neupútalo. Jediné čo ma všade prenasledovalo bolo meno Markus Zusak a jeho Zlodejka kníh. Najprv som knihu videla na martinus.sk, tam som jej veľa pozornosti nevenovala, potom sa ma pýtal kamarát, či som k tejto knihe videla film, to ma teda priviedlo k tomu, aby som sa na ňu pozrela a nakoniec aj kúpila. Pred pár dňami som ju začala čítať a je výborná.

earrings: ?, 1,59 + 0,79 euro

V drogérii u babky v dedine (ono je to skôr malé mesto) som objavila náušnice, keď ste sa prebrali nevkusnými katastrofami, tak ste našli niekoľko super kúskov. Mne ich padlo do oka celkom veľa, no nakoniec som odchádzala len s týmito.

flowers: Pepco, one for 0,09 euro

Umelé kvety. Neznášam ich, ale dlho som ich chcela na výrobu čelenky, lenže všade sa mi zdalo pár kvetín dosť drahých (a vôbec nie pekných). Nakoniec som objavila tieto, ktorá jedna stála 0,09.

owl vase: Kik, XX euro

Nie som úplný maniak do sovičiek, ale v poslednej dobe to tak vyzerá. No táto tam snáď nemohla zostať! 

tealight holder: Pepco, 2,49 euro

Svietnik so srdiečkami na stranách s romanticko-vintage vzhľadom. Krása, krása. Navyše sa dá sklenená časť svietnika vytiahnuť a máte peknú krabičku (že by som si išla kúpiť ešte jeden?).

shampoo: Aussie (DM), 7,99 euro

Ďalší výlet do DMka sa neobišieľ bez útraty. Kamarátke som kúpila rúž, sebe šampón Aussie a ešte nejaké drobnosti. Šampón ma sklamal, podľa toho, čo všetci hovorili, som čakala nejaký zázrak, ale je to proste šampón. Vonia pekne, ale zázrak to nie je, aspoň mne to tak príde. Vlasy sa mi zdajú rovnaké ako predtým a žiadnu zmenu nevidím. Ale možno sa to prejaví po dlhodobom používaní. No uvidíme, môžem o ňom niečo skúsiť napísať.

dress: Tally Weijl, 19,99 euro

V TW to mám veľmi rada a šaty ešte viac. Sedmokrásky sú teraz dosť obľúbená potlač a tento strih šiat sa mi páči. No to nie je všetko, prečo som si šaty kúpila. Veľmi sa mi zapáčil ich chrbát, ktorý ma veľmi zaujímavý detail. Schválne sa na šaty niekedy pozrite.


crop top: Bershka, 2,99 euro

Bershka je jeden z mojich obľúbených obchodov a to by vyzeralo, keby som sa tam nezastavila. Kúpila som si tento crop top, ktorý bude skvelý cez leto. Nemôžem sa dočkať kedy si ho oblečiem! 

crop top: Bershka, 3,99 euro

V podobnom duchu sa nesie aj druhá vec z Bershky, kde hraje hlavnú rolu Paríž. Veľmi by som tam chcela cez leto ísť a tak som si ako motiváciu kúpila tričko. 

skirt: Gate, 3,99 euro

Som posadnutá sukňami a šatami a tak mi neunikla ani táto, ktorú som ulovila v Gate. 

jeans: Tally Weijl, XX czech crowns

Už v Prahe som si kúpila nové rifle, ktoré som naozaj potrebovala. Všade majú na nohavice zľavy, takže ak potrebujete, je správny čas. Sú to také washed jeans s trochu vyšším pasom. 

sweater: Tally Weijl, 149 czech crowns

Milovaný sveter, ktorý už ste mohli vidieť tu a rozhodne to nie je naposledy. Momentálne ho nosím stále.

blush stick: Essence (DM), XX czech crowns + nailpolish: Essence (DM), 49 czech crowns

Nuž a celé nám to zakončuje blush stick, ktorý som veľmi chcela skúsiť (ešte by som rada skúsila od Catrice a Maybelline) a Essence spevňujúci lak, ktorý je veľmi zvláštny. 

Dúfam, že sa vám článok páčil a určite mi napíšte, ak by ste chceli napríklad recenziu! :)





4 komentáre :

  1. Skvelý článok,vidím,že máme celkom podobný vkus,asi všetko sa mi páči,hlavne však mikinosveter,peplum top (ktorý by som mimochodom rada videla v nejakom outfite ;)) a šaty,tie sú vážne dokonalé,presne takéto už dlho chcem! :)
    Zlodejku kníh som videla v poslednej dobe hocikde,asi pôjdem pozrieť čo je zač :) Inak kniha z ikei vyzerá tiež skvelo,za takú cenu by som ju tam určite nenechala..si mi pripomenula,aká je ikea skvelá,tak dlho som tam nebola..
    Recenziu na "chubby stick" by som si rada prečítala,netušila som že aj essence má niečo takéto.A o laku by si mohla tiež niečo napísať,zaujímalo by ma prečo a ako je zvláštny :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krásne veci! aj ja som si robila flower crown a strašne sa mi páči :)
    teším sa na tvoj výtvor!
    orsolyaambrusova.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Woow, jaké parádičky ! :))
    Môj favorit je "Always wear a crown" !! zas a opäť a reťaz a tá sukňa čierno-biela z Gate je neskutočná!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. skveleee veci! všetko z bershky a tie silonky ♥ ♥ mám rovnaké náušnice, tie sovičky.

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za váš komentár ♥