piatok 7. marca 2014

The Book Thief


parka: C&A, sweater: Tally Weijl, skirt: Gate, over-knees: Lindex

Bol to dnes ale krásny deň, však? Ráno štebotali vtáci, po ceste domov som videla včelu a prvé sedmokrásky. Oh a aby som nezabudla, tak som videla dokonca aj snežienky! Čo sa outfitu týka, sveter+ja= láska na prvý pohľad! Objavila som ho v zľavách v Tally Weijl a je úplne mňam. Nemám síce svoj vysnívaný cardigan (ani topánky, nohavice...), ale nemenila som. Do celkovo tmavého outfitu tento sveter prinesie trochu svetla. 
Okrem iného, zajtra je deň žien! Tak si choďte niečo pekné kúpiť (a mamine, kamarátke, babke, alebo dievčaťu atp.). Ja by som sa rada zajtra pozrela s maminou do Sephory a možno tento deň nejako (máličko) oslávili. Presne si pamätám čo som 8.3. robila pred rokom (neuveriteľné kam až siaha moja pamäť).
Aby som nezabudla! Ešte na Slovensku som si kúpila knihu od Markusa Zusaka - Zlodejka kníh. Čítam, čítam a vyzerá skvelo! A samozrejme podľa tejto knihy sa volá aj článok.




P.S. Mám tu nejaké baletky?
P.P.S. Videli ste už túto dokonalú súťaž?
P.P.P.S. Lalalala 
P.P.P.P.S. Novo ma môžete sledovať aj cez bloglovin´!

2 komentáre :

  1. ten svetrík vyzerá super! :) a pamäť máš fakt skvelú,ja si 8.marca minulý rok vôbec nepamätám :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. svetrík je krásny!
    orsolyaambrusova.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za váš komentár ♥