utorok 7. októbra 2014

3+1 raňajky



Dnes to bude opäť trochu o jedle a podobné články by som chcela robiť častejšie, tak mi napíšte, či by sa vám páčili. Ale teraz už k tomu dnešnému. Možno sa vám po otvorení bude zdať, že na mojich raňajkách nie je nič zvláštne a vlastne ani nie je. Išlo mi skôr o to, aby som si pripravila dobré a pekné raňajky. 

Prvé raňajky sú úplne jednoduché. Až banálne. Kúpila som si moravský koláč a urobila som si kakao. Pripomínajú mi prázdniny u babky kedy väčšinou jedávam obdobné varianty. (prestieranie Ikea, hrnček Rossmann)


Druhé raňajky dostali prezývku zelené, pretože sú tam uhorky a Lučina s bazalkou. A na pitie som mala čaj a jablkový džús (aj jablká bývajú zelené!).


Toto je, dalo by sa povedať, môj raňajkový favorit. Už len preto, že sú sladké. Jeden toast je s Nutellou a banánom a druhý s arašidovým maslom. Popravde nie som fanúšik arašidového masla, ale v tejto variante je super. na pitie opäť raz kakao.


A plus jedna. Raňajky, na ktoré vám musím dať rovno recept. Biely jogurt, med (niekedy musím skúsiť aj javorový sirup), škorica a musli a ovocie ak chcete. Na cestu do školy poslúži ružový donut, ktorý je taký sladký a nezdravý, že zaženie ten pocit, že ste mali zdravé raňajky.

Páčil sa vám článok? Chceli by ste ďalšie podobné?

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

♥ Ďakujem za váš komentár ♥