štvrtok 16. októbra 2014

DIY inšpirácia


Tento článok bude po dlhej dobe zameraný viac na diy, nebude to konkrétny návod (nebojte aj také chystám), no dúfam, že nebudete sklamaní. Na mojich potulkách po internete som objavila zopár vecí, ktoré sa mi páčili, ale hneď pri prvom pohľade, som si povedala: „ale veď toto si môžem
vyrobiť aj sama“.


VINTER 2014 Cushion IKEA The polyester filling holds its shape and gives your body soft support. The buttons make the cover easy to remove.
£12 (15,22 €), ikea.com

Zrovna včera som sa podobne snažila zrecyklovať košeľu. Čo budete potrebovať? Starý sveter (najlepšie keď bude ocina/deda...), poštár a gombíky. 

12,99 €, hm.com

Trička s logmi (nech už sú akékoľvek) môžeme vídať v obchodoch stále. Na to, aby ste si také vytvorili doma vám postačí pánske tričko a nažehlovací papier (a tlačiareň samozrejme). Takýto papier nájdete v obchodoch s elektronikou. 

25,08 €, oasap.com

Takmer rovnakú kabelku si nemusíte ani vyrábať. Jednoducho vojdete do nejakých kreatívnych potrieb, kúpite drevenú krabičku a hotovo. Najlepšie je, že si môžete aj rôzne prispôsobovať (oblepiť baliacim papierom, prerobiť na knižku, ....)

ilustračný obrázok, tumblr.com

Wrist warmers mám veľmi rada, sú príjemné. Už dlho chcem poprosiť babku, aby mi podobné uplietla, ale doma som objavila staré návleky (na nohy) od nej, vystrihla som si dierku na palec a wrist warmers sú na svete. Druhý spôsob je ustrihnúť si rukávy zo svetra, takým spôsobom si môžete vytvoriť aj návleky. 

7,50 £ (9,52 €), marksandspencer.com

Pekná sviečka, čo poviete? A na jej výrobu potrebujete: vosk (napríklad zo starých sviečok), knot (zoženiete v niektorých drogériách inak na internete), formičku, niečo na vyplnenie a esenciálny olej (nie je potreba, záleží na vás). Radšej by som sviečku nezapaľovala :D. (Postup nemám overený, takže neviem, či to bude fungovať).

To je všetko, ale už ma zasa napadajú ďalšie veci, ktoré si ľahko vyrobíte. Páčil sa vám tento článok? Chceli by ste ďalšie?






Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

♥ Ďakujem za váš komentár ♥