štvrtok 13. novembra 2014

feelings



Tento článok dávam na blog, len aby reč nestála. Teda skôr písanie alebo tak niečo. A podobné tu asi budete vídať častejšie. Fotka a zopár slov, nič moc.
Nemám v poslednom čase vôbec chuť písať, vlastne ani motiváciu. Po outfite článok dozadu sa môj stav podstatne zlepšil. Teraz už zasa v stave žiadna sláva, asi si to dám aj do stavu na facebooku. Ani tento článok nieje žiadna sláva. Avšak (dnes sme mali sloh) keď už som tu, tak vám poviem čo je nové. Blížia sa Vianoce (už len 40 dní) a ja sa držím, aby som si hneď teraz nevyzdobila izbu. Vianočné pesničky mi už hrajú a vianočná reklama na Kofolu znamená, že Vianoce sú naozaj za rohom. Ja som si dala predsavzatie so zdobením počkať až do polky novembra, čo znamená, že už len 2 dni a uvidím zlaté prasa budem sa môcť nechať pohltiť vianočným tvorením. Aké dobré. Ak chcete nejakú inšpiráciu, tak si pozrite môj pinterest. Samozrejme plánujem zopár vianočne ladených článkov, tak si počkajte :). A okrem iného, som si povedala, že tento rok nebudem smútiť (ako každý iný). ale budem sa radovať z toho čo rok 2014 priniesol a tešiť sa na rok 2015.

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

♥ Ďakujem za váš komentár ♥