utorok 18. novembra 2014

sobia sezóna


Posledných niekoľko rokov mám takú menšiu sobiu mániu, v období Vianoc, samozrejme. Môžu za to okrem rozprávkového Rudolfa, aj americké youtuberky a obchody. Ale aj tak mám sobíkov rada. Dnes vám teda ukážem 3 veci, ako si predstavujem ideálny vianočný outfit. Alebo tak niečo.

Sveter /topankovo.sk/ Sveter som dostala vlani na Vianoce a nosila som ho po celý zvyšok sviatkov. Akonáhle začal v mojej hlave vianočný režim, vybavila som si tento sveter. Už len preto, že ho budem môcť nosiť viac ako minulé Vianoce.
Parohy /NanuNana/ Aj tie sú z vlaňajška a neviem či ich v tomto nemeckom reťazci budú mať aj tento rok. No ak chcete byť za sobov, určite sa skočte pozrieť do F&F alebo Claire´s. Doma nám tento rok pribudla aj čelenka s parôžkami práve z F&F.
Naušnice /F&F/ Som expert na zľavy a keď som tam našla tieto naušničky za 0,25 €, tak som ich hneď musela mať! 


Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

♥ Ďakujem za váš komentár ♥