pondelok 24. novembra 2014

Vianočný wishlist

christmas wishlist {second one}


Keďže od dnes zostáva do Vianoc už len mesiac, rozhodla som sa, že je ten správny čas, aby začali vianočne ladené články! Jej. Mám pre vás pripravené 4 kategórie a MOŽNO aj nejaké to video. Ale nebudem predbiehať, po krátkom uvažovaní som ako prvý článok pre vás vybrala môj vianočný wishlist.

Každoročne už niekoľko dlhých rokov si píšem list Ježiškovi. Je to moja obľúbená tradícia. Vždy na Mikuláša si vyčistím topánky, vložím do nich list a ráno je list fuč a namiesto neho tam mám uhlie sladkosti. Kým to nebude príliš nevhodné (asi tak v 18 s tým hodlám prestať), tak budem túto tradíciu dodržiavať. Do Mikuláša, už je celkom krátka doba a aspoň takto predbežne vám ukážem môj list v elektronickej verzii. Ešte stále uvažujem, ako bude vyzerať v tej ozajstnej.

Termo hrnček Aladdin
Asi pred dvomi rokmi som dostala na Vianoce termo hrnček Starbucks, ale ako sa ukázalo- za veľa peňazí málo muziky. Mám ho dva roky (plus mínus) a je v hroznom stave. Tento Aladdin má mamina rovnakú dobu a je naozaj super! Ako len termo hrnček môže byť. Design je jednoduchý, jednofarebný, ale pekný. (obrázok hore je ilustračný)

Pyžamo
Zistila som, že pyžamo potrebujem (asi ako jedinú vec). Neviem čo by som mala hovoriť o pyžame, je to taká zvláštna vec. Schválne v čom spíte vy? :D

Knihy
Tie mi to trochu zavarili. Na knižnom wishliste mám 8 kníh + 2 (Roky pod psa a Wreck this journal), takže by som si vlastne celý list Ježiškovi zabrala len knihami :D. Typická ja. Keďže mám ale ešte 2 poukážky, tak mi ostáva len 8 kníh celkom. To je fajn nie? Nie?

Náušnice
Pred nedávnom som videla tieto v Pandore a zapáčili sa mi na prvý pohľad. Už dlhšie pozerám po nejakých lepších náušniciach, ktoré by boli jednoduché, ľahko by sa kombinovali a hodili na ku mne. Podobné som si kúpila v Gate, ale stratila som ich (celá ja).

Sluchátka
Nie som si úplne istá, či ich zaradím do oficiálneho listu, pretože nie všetky sluchátka mi fungujú v mobile. Ale moje stávajúce sú v stave ničmoc.

Statív
Pohrávala som si s myšlienkou statív vs. objektív. Nakoniec som sa rozhodla skôr pre statív, aj napriek tomu, že jeden maličký doma mám. Nie som si istá, či by som objektív úplne využila, ale keď bude niekedy za dobrú cenu, som ochotná si ho zaobstarať aj za svoje úspory.

Tak toto je môj vianočný wishlist. Pôvodne som mala predsavzatie maximálne 10 vecí, ale neviem ako s tými knihami. Celkom oriešok. Ešte si ani nie som istá, či je toto finálna verzia, ale uvidíme. :)

Čo si želáte pod stromček vy?

P.S. Najlepší darček by boli biele Vianoce a svetový mier.


1 komentár :

  1. Termosku si prajem aj ja!! :) Krásny wishlist pokiaľ chceš budem rada ak sa zapojiš do mojej giveaway o českú verziu Wreck this journal :) http://fashion-paradis.blogspot.sk/2014/11/destrukcna-vianocna-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za váš komentár ♥