piatok 19. decembra 2014

Avon workshop s Pavlom Bauerom


Už ste možno na niektorých blogoch zistili, že v pondelok sme sa s ďalšími blogerkami zišli na Avon workshope. Tentoraz sa akcia konala v sídle Avonu a hlavný program večera bolo predvedenie noviniek a líčenia od Pavla Bauera. 

Aby som zhrnula novinky na budúci rok, máte sa veru na čo tešiť. Mňa najviac (samozrejme) zaujali rúže, ktoré majú gélové zloženie. Z rady Luxe vyzerá parádne paletka a nový make-up. Avon si na nás teda pripravil niekoľko lákadiel. Čo sa líčenia týka, veľmi sa mi páčilo. Bolo jednoduché a zároveň rýchle. Pavel Bauer je hlavný vizážista Avonu a spoluprácu si pochvaľuje. Určite nie je tajomstvo, že predtým pracoval v Estée Lauder (pod ktorú patrí napríklad aj M.A.C, Bobbi Brown...). A práve v porovnaní s EL sa mu v Avone pracuje lepšie. A okrem iného ste ho mohli vidieť aj v porote Blogerky roku.
Dosť bolo ale informácií. Určite vás zaujímajú aj nejaké klebety, to vás sklamem, ale menšie denníkovanie si neodpustím. Zišli sme sa v zasadačke s kreslami, ktoré zdobili ružové vankúše. Pozornosť okamžite strhol stôl s novinkami a potom aj ten s jedlom. Ako už som hovorila novinky sú super. Samozrejme každú zaujali darčeky, ktoré sme objavili na stole. Chcela som si ho rozbaliť až pod stromčekom, ale kto by odolal :D. Každá v ňom mala niečo iné, čo mi príde super, aspoň nebudete na každom blogu čítať o tom istom. Čo som v ňom mala ja, uvidíte na fotke nižšie a recenzie na samotné produkty budú až po Vianociach. :) Keď skončil oficiálny program, tak sme sa už len rozprávali, fotili a klebetili. Doma som všetky produkty ukázala mamine, ktorá z nich mala veľkú radosť. Keď bola mladšia (prepáč mami), tak pracovala pre  Estée Lauder na Slovensku. Darčeky budeme teda spoločne testovať. 

Som rada, že sme sa po dlhej dobe s Avonom opäť zišli a bolo to príjemné stretnutie. Ďakujem za pozvanie, darčeky a takmer ročnú spoluprácu, veľmi si toho cením. A vám drahí čitatelia chcem odkázať, že aj vy budete môcť niektoré Avon produkty skúsiť a želám pekné Vianoce. Vidíme sa v ďalšom článku :).

P.S. Nahrala som aj video, tak mi určite ako sa vám páči/nepáči, kritiku prijímam s radosťou, mám toho veľa čo zlepšovať.










1 komentár :

  1. Krásny článok! A teším sa na náš spoločný projekt s Emkou (veľké ďakujem!), takže od januára 2015 sa máte na čo tešiť ;).
    ďakujem za podporu zo strany Avon, a testing produktov.

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za váš komentár ♥