streda 31. decembra 2014

HAPPY NEW YEAR ♥


Musím sa priznať, že sa vôbec necítim na to, aby som celý rok môjho života zhrnula do jedného článku. No napriek tomu, vám tu píšem jeden novoročný. Ak by som dala zopár zážitkov vedľa seba na blog, mala by som pocit, že sa toho zasa tak veľa neudialo, ale... to nie je pravda. Udialo sa toho kopec, i keď nie o všetko sa s vami môžem podeliť. 

Nastáva teraz čas, kedy si budeme všetci dávať predsavzatia a moje prvé znie, nesetimentalizovať (a nevytvárať neexistujúce slová).

Hlavne by som vám však chcela zaželať šťastný nový rok, aby ste boli tím, čím chcete byť a vydali zo seba vždy to najlepšie. :) Našli si svoju cestu a nenechali sa ovplyvniť ostatnými. Jeli si to svoje. A tak. 

Nakoniec by som vám ešte poďakovala za podporu a krásne komentáre ♥.

tumblr

:')

Untitled

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

♥ Ďakujem za váš komentár ♥