streda 24. decembra 2014

Veselé Vianoce


Deň, na ktorý sme sa toľko pripravovali je tu. Neviem ako vy, ale ja som si príliš vianočnej atmosféry neužila. To sa však nedá povedať o roku 2014. Ubehol opäť neuveriteľnou rýchlosťou, nad čím mi vždy  zostáva rozum stáť. Čas je zvláštna vec. Ale o tom, aký bol tento rok sa budeme rozprávať až za pár dní. Dnes by som vám rada popriala veselé Vianoce, aby ste objavili pod stromčekom čo ste si želali, strávili čas s rodinou a užili si príjemnú atmosféru. Rada by som sa vás ešte spýtala, či by ste chceli vidieť moje vianočné darčeky, keďže goodies/new in/hauly atď. už nerobím. Mám tento článok v pláne, tak či by ste naň boli zvedaví. Do konca roka chystám už len zopár článkov a potom... budeme začínať opäť na novo. 

Pre ozvláštnenie článku, som si povedala, že pripravím taký menší TAG. Vybrala som len 5 otázok, tak dúfam, že sa vám bude páčiť.

1. Ako vyzerá tvoj Štedrý deň? 
Vlani sme ho mali trochu prevrátený, pretože sme išli 24. na Slovensko. Darčeky sme si rozbalili ráno a namiesto štedrovečernej večere sme mali raňajky. Bolo to zaujímavé a iné. Potom sme cestovali k tete, kde sme spolu s ďalšími členami rodiny povečerali a rozbalili si darčeky. Chvíľu sme sa rozprávali a vychutnávali si atmosféru, kým to sesterničky vydržali a presunuli sme sa k babke, kde sme si už len rozbalili darčeky a spadli unavení do postele. Ale taký ten tradičný štedrý deň ešte pripravujeme nejaké veci na večer, pozeráme filmy, občas sa ideme prejsť. Okolo tretej sa začnem dávať do poriadku a o piatej už sedíme pri stole. Pred večerou sa pomodlíme, najeme sa a rozbalíme si darčeky. Potom väčšinou voláme rodine a želáme si šťastné a veselé.

2. Je Štedrý večer. Zostaneš v svojom pyžame/domácom oblečení alebo sa pekne spoločensky upravíš? 
Behom dňa to vôbec neriešim, som v tom, v čom mi je pohodlne. Ale okolo tej tretej hodiny vleziem do vane, umyjem si vlasy, vysuším ich, natočím/vyrovnám... Čo sa oblečenia týka tak vždy niečo slávnostnejšie. Aj keď potom chodíme k babkám, tak mám minimálne sveter so sobom :D. 

3. Aký je tvoj obľúbený film?
Klasické slovenské a české vianočné filmy mám napozerané od začiatku do konca, takže dávam prednosť zahraničným filmom. Každý, kto ma pozná vie, že absolútne zbožňujem Rudolfa, naopak nemám vôbec rada Mrazíka. 

4. Tvoja obľúbená vianočná vôňa a farba:
Tento rok som svoje Vianoce zladila do červenej a bielej, ale nesmrteľné vianočné farby sú samozrejme zelená, červená a zlatá. Obľúbených vôní mám viac- škorica, medovníčky a stromček. Z "umelých" vôní sa mi zapáčila Candy cane lane od Yankee candle. 

5. Tvoja obľúbená tradícia:
Na tieto veci som trochu "maniak". Každý rok vymýšľam aké tradície treba skúsiť a snažím sa dodržať aj nejaké tie povery. Rada púšťam lodičky a ešte viac ich vyrábam, to si najviac pamätám. 

Tak teda ešte raz želám veselé Vianoce a pekne si ich užite :).

2 komentáre :

  1. Koukám, že letos nikoho příliš nezastihla taková ta typická předvánoční natěšená atmosféra, to je škoda:/ Ale připisuji to všeobecnému shonu a hlavně tomu počasí.
    Jinak se v lecčems shodneme, hlavně v tom maniakálním dodržování tradic:D

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za váš komentár ♥