nedeľa 18. januára 2015

Avon novinky - first impression


Ako som sľubovala v článku o Avon workshope (TU a video TU), tak pre vás mám mini recenziu na produkty, ktoré som dostala. Je to skôr taký prvý dojem (first impression), ale ak by vás niektorý produkt zaujal, môžem pripraviť aj podrobnejšiu recenziu.


Rúž Ultra Colour Indulgence je horúca novinka a budete si ju môcť kúpiť v kampani 2/2015, veľkým lákadlom je gélové zloženie. Mne sa veľmi zapáčil, na perách je veľmi príjemný a ľahký, no zároveň má sýtu farbu, bohužiaľ nedrží príliš dlho.
odtieň: Rose bouquet



Linky som skúsila len v piatok a uvidíme, čo sa od nich dá čakať. Majú latexový hrot, ktorý je skosený, takže by sa vám s ním malo ľahšie pracovať. To určite môžem potvrdiť až na to, že je hranatý, takže občas sa úplne netrafíte. V každom prípade sú príjemné, nie sú mastné a na viečku sa neobtálčajú. Výdrž bohužiaľ nič moc, väčšinu baletu vydržali, ale akonáhle som si prešla rukou cez viečka, vyzerala som ako panda. No ešte by som sa im rada pozrela na zúbok.


Kolekcia Hollywood určite na prvý pohľad zaujme obalom. Rúž je veľmi pekný, najprv som si myslela, že to bude tmavá červená, ale je skôr do ružova. Celá rada je inšpirovaná filmovým make-upom. Mne sa rúž veľmi páči, nie je to síce odtieň pre mňa, ale má príjemnú konzistenciu a zdá sa mi, že aj dlho vydrží. 
odtieň: Hollywood siren


Ďalším produktom z Hollywood kolekcie je lak. K dostaniu je v dvoch farbách. Ešte som ho neskúšala, tak uvidíme, ako si povedie, V každom prípade farba je veľmi pekná a nositeľná.


Ako posledný tu pre vás mám rozjasňovač. Opäť som ešte netestovala, takže si nie som úplne istá aký bude. Čo ale viem je, že má zlatú farbu a pekný obal. Nezdá sa mi na prvý pohľad veľmi pigmentovaný, obsahuje kopec trblietok a práši.

Zaujal vás nejaký produkt? Chceli by ste na niektorý podrobnejšiu recenziu? :)

1 komentár :

♥ Ďakujem za váš komentár ♥