utorok 3. februára 2015

veľký súboj liniek!


Nie je to síce veľká doba od vtedy, kedy sa na blogu objavil posledný kozmetický článok, a mám tu pre vás ďalší. Tentoraz sa bude jednať o súboj liniek, ktorý som dlho pripravovala. Vybrala som päť liniek, ktoré mám doma a poriadne si ich podala. Ktoré sú teda tie najlepšie?
Essence liquid eyeliner
/69.90 kč, 4 ml/


Ako prvé linky tu mám tekuté linky Essence. Boli to moje prvé linky a musím povedať, že na také to hranie sú fajn. Bohužiaľ majú veľa nevýhod a tých pár dobrých vecí to nevyrovná.
Začneme tým horším. Usadzovanie veľkého množstva liniek na "tyčinke" aplíkátoru mi zopár raz vedelo nahradiť špirálu. Bohužiaľ ja som chcela linky. Je to problém snáď všetkých tekutých liniek, ale jednoducho je to nevýhoda. Čo sľubujú a nedodržiavajú je rýchle schnutie a dlhotrvajúci efekt. Hahaha. S tým, že pomaly schnú, by som zas tak veľký problém nemala, ale dlhotrvajúci efekt? No to snáď nie! Než som po 6 hodinách v škole prišla domov, zmizol mi koniec linky, po 3 hodinách +- sa začali droliť pod oči. Neviem aký je priemer výdrže liniek, ale ja by som bola rada aspoň keby vydržali počas školy. Vďaka. Aby som to zakončila, tak ten obal je hrozný. Ale to už je naozaj len drobnosť.
A výhody? Aplikátor. Je príjemný, penový a môžete si vďaka nemu urobiť presnú linku. Páči sa mi aj výrazná farba. Cena je tiež veľmi prívetivá, ale dvakrát by som si rozmyslela, či chcem vyzerať ako panda.
-neodporúčam-

Yves Rocher eyeliner
/X kč, 2.5 ml/


Druhé tu mám opäť tekuté linky, ale tentoraz o niečo lepšie. Nemajú toľko nevýhod, ale nekúpila by som si ich znova. 
Opäť začneme nevýhodami. Nepáči sa mi aplikátor v podobe štetečka, ktorý je síce tenký, ale sem tam nejaký vlások vyjde z dráhy a vy máte dvojitú linku a usadzovanie liniek na tyčinke. Medzi nevýhody by som zaradila ešte malý obsah, 2.5 ml je dosť málo. 
Čo ma teší je, že majú opäť peknú farbu. Výdrž je niečo medzi, vydržia, ale nie je to žiadna sláva. Ak by boli ešte v predaji, dalo by sa povedať, že ich odporúčam. 

Dermacol precise black
/99 kč, 6 M/


Keď som začala mať plné zuby liniek na riasach, tak som sa vydala do drogérie a kúpila si tie najzaujímavejšie linky čo som našla. 
Pre zmenu začnem výhodami, wau. Linky sú oftalmologicky testované, takže by nemali dráždiť oči, mne teda nedráždia a v pohode si ich môžem dať aj keď mám šošovky. Vyhovuje mi aplikácia, ktorá je praktická a rýchla. Hrot je tenký (k tomu sa ešte vrátim) a kreslí presne. 
A teraz k nevýhodám. Farebne je na tom horšie, po prvej vrstve je to taká vyblednutá čierna a až po druhej vyzerá lepšie. Výdrž je povedala by som tak 3 hodinová, po tom sa ľahko rozmazáva. Ako som spomínala ten hrot, tak je tenký a dlhý, teraz už "zlomený" povedala by som. 
-odporúčam-

Avon glimmerstick Hollywood
/199 kč, 24 M/


Nemám ani veľa chuť sa o týchto linkách rozpisovať. Jednoducho prepadák. A keď ja naozaj poviem, že to je zlé, tak to už je čo povedať (nemyslím ako, že si máte vážiť môjho názoru, ale že nerada vynášam takéto rozsudky). 
Výhodu vidím len vo veľkom obsahu.
A teraz teda nevýhody. Revolučný hrot je síce super, ale bohužiaľ sa používaním zaobľuje, takže čím častejšie linky používate, tým menej ich budete mať presné. Farba na viečku vyzerá šedivo a nech som si linky obtiahla koľkokrát som chcela... nič. Rozmazávajú sa, nemusíte si ani prejsť po viečku rukou, stačí trochu potu, alebo neviem, jednoducho sa záhadne rozmažú. A to dosť. 
-neodporúčam-

Avon Mega effects liquid eyeliner
/199 kč, 6 M/


Posledné linky, utieklo to však? Tieto sú bezosporu moje najobľúbenejšie linky, aj napriek všetkým muchám. Prejdem už ale k samostatnému hodnoteniu.
Majú úžasný revolučný hrot, s ktorým nakreslíte rýchlo a presne linky. Farbu majú krásne čiernu aj po niekoľkých mesiacoch čo ich mám doma. Vydržia tiež celkom dlho.
A teraz to zlé. Majú krátku životnosť, žiaľ a nie sú oteru odolné, žiaľ. 
-odporúčam-




2 komentáre :

  1. Mám jedny linky z Avonu (svoje první.. nikdy jsem s nima neuměla a řekla jsem si, že je na čase to změnit :D) a podle tvého popisu jsou úplně stejné jako ty třetí! Ale naprosto! :O Jsou pohodlné, ale první čára je vybledlá a postupem času se rozmažou... Bohužel jsem ale začátečník, takže mi celkem dalo nakreslit rovnou čáru :D Takže přemýšlím o těch posledních, které jsi vychválila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja som mala linky od Alverde a teraz mám She, tie She vydržia menej, ale zase majú lepší aplikátor, dokážem s nimi spraviť tenké aj hrubšie linky, to s tými mojimi Alverde s pevným hrotom nešlo.

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za váš komentár ♥