sobota 14. februára 2015

valentine's day

Valentín neoslavujem, ale keď sa pozriem okolo seba je všade. Valentín je pre mňa príležitosť na vyzdobenie izby. A keď už je teda ten Valentín, pripravila som aj tématický článok. Ja tento deň strávim s kamarátkou na prípravných skúškach na SŠ. I keď nemáte s kým tráviť tento deň, tak kopu ružovej, sladkosti a romantické filmy si užiť môžete. 

Začala by som pár tipmi na romantické filmy. Nestarnúci Hriešny tanec je nutnosť a jeden z tých filmov, na ktoré sa dokážem pozerať stále dookola. Za to, že sa mi páči film Valentine´ s day sa trochu hanbím, ale nič s tým nespravím. Je to film do ktorého napchali čo najviac známych hercov a nemá nijaký hlboký dej, rozpráva o Valentíne viacero ľudí, ktorých osudy sú navzájom prepletené. Takto to znie ešte horšie, ale verte mi, dá sa naň pozerať. Tretí film na zozname dávali včera v telke a je to Rande v Ríme, je to skôr romantická komédia, ale zasa taký rozdiel to nebude. Posledným filmom, či skôr rozprávkou, je Lady a Tramp. Jeden z mojich najobľúbenejších (zoznam všetkých obľúbených rozprávok si nechám na iný deň).

Pôvodne som vám chcela ukázať ešte outfit, ale nepodarilo sa mi ho odfotiť. Tak nabudúce. Čo som ale pripravovala dlhšie (a fotila na poslednú chvíľu) je dekorácia. Môj nočný stolík vyzerá, ako by ho trafil Amorov šíp. Fuj. Zdobí mi ho teda stojan na telefón vyrobený zo starého obalu na kazetu, pusinkový obrázok a malá sovička z Globusu, darček z dielne Pandora, i keď je k narodeninám, vzhľadom k tomu, že ich oslavujem krátko pred Valentínom balenie je ladené v duchu lásky. Do dverí som si zavesila ešte srdiečka, do ktorých vždy vrazím, keď idem do izby :D.



1 komentár :

  1. krasne mas ten nocny stolik nastajlovany :)

    Pozyvam na Valentinsku giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/02/valentinska-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za váš komentár ♥