štvrtok 12. februára 2015

spring trends 2015

flower patterns

Od tej doby, čo som sa prvý raz rozhodla urobiť podobný trend report, na ne nedám dopustiť. Túto jar mi to však dalo dosť zabrať :D. A vyzerá to, že nás čaká trochu tmavá jar.

Prvým trendom z módnych prehliadok sú kvetinové vzory. Od hlavy až po päty a čím väčšie tie kvety budú, tým lepšie! Najviac sa mi páči kvetinový vzor na priesvitných šatách z prehliadky MSGM.

bohemian

S názvom tejto kategórie som mala trochu problém. 70. roky? Hippies? Nakoniec som dala prednosť názvu bohemian. Tak. Festivalová móda nás bude doprevádzať už od jari. Jupí. Tento štýl mám rada, ale to je preto, že ja vyhradený štýl nemám. Veď viete, ešte som do tejto etapy života nedospela. 


white
Nakoniec biela, opäť od hlavy až po päty, pretože jej nikdy nie je dosť. Viete nosiť bielu? Lebo ja nie. Ale na prehliadkach sa najčastejšie objavovala s čiernymi alebo telovými topánkami (ok, nie vždy sa na prehliadkach ukážu farebné topánky, ale cítim sa dôležito :D).

So smútkom zisťujem, že som slovami nejako šetrila. A aj trendmi. Ak ich ale chcete viac, tak  sa určite pozrite na stránky zahraničného Haarper´s Bazaar-u a Vogue. :) Mne sa zapáčili priesvitné sukne, uvidíme s čím prídu módne reťazce. :)

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

♥ Ďakujem za váš komentár ♥