sobota 14. marca 2015

jarné kreatívno


Nedalo mi, a do záplavy jarných článkov, ktoré pre vás chystám, som zaradila aj nejaké to diy. Uvažovala som aj o obnovení diy pondelkov. Čo vy na to?

Prvé diy, ak to tak môžem nazvať, je obal na telefón. Chcela som pekný obal, ale nechcela som si zničiť tento, takže som siahla po menej stálej verzii. Obrázky som pod kryt len vložila a aby držali pekne po hromade, zlepila som ich páskou. Ak chcete obrázky na trvalo alebo nejakú väčšiu koláž, môžete si ich tam prilepiť. Určite plánujem aj ďalšie kryty, tak ak bude príležitosť, rada sa s vami o ne podelím.



S druhým diy sa presunieme trochu ďalej do jari a to až k Veľkej Noci. Tohoto zajka si môžete vyrobiť rovnako jednoducho ako kryt. Postačí vám rám, papier na podklad, papier na telo zajačika a bavlnu na chvost. Z farebného papiera (alebo akéhokoľvek iného) si vystrihnite jednotlivé časti tela a zlepte ich k sebe. Poslednú časť zajačika si vytvoríte pomocou bambuľky z bavlny, ak neviete ako na ňu, návod nájdete napríklad tu. Teraz už len prilepíte chvost (ja som použila lepiacu pištoľ), zajka na papier a máte hotovo!


Pokračujeme v jednoduchých diy ďalej. Na takúto mašľu budete potrebovať látku (potlesk), lepiacu pištoľ a štipec/sponu. Moja "látka" je odstrižok zo záclony (Ikea). Postup je jednoduchý! Látku si preložíte na polovicu tak. aby sa obe časti trochu prekrývali, zlepíte ich k sebe, tento stred stlačíte dohromady, takže vám vznikne harmonika z troch častí látky, ktoré zlepíte k sebe. Nakoniec už len použite kúsok látky na stred a jeho konce zlepíte dohromady. 



Ako posledné diy som si pripravila povlak na vankúš. Už dlho som si nejaký chcela vyrobiť, ale nikdy som nenašla tú správnu látku. Preto som sa rozhodla využiť staré tričko. Odstrihla som len vrchnú časť, dovnútra som vložila vankúš a zalepila horné okraje, pretože bolo tričko o niečo širšie, rozhodla som sa rohy zviazať a vytvoriť uzlíky. Ak chcete, tak týmto môžete skončiť, ja som ešte pridala nápis love. Použila som zlaté lano (Stoklasa), ktoré som prilepila lepiacou pištoľou na vankúš do požadovaného tvaru/slova. Podľa mňa to takto vyzerá skvelo a mám z vankúša veľkú radosť.

Ktoré DIY sa vám páči najviac? Chceli by ste opäť DIY pondelky? 

3 komentáre :

  1. Tak určite obnov diy pondelky budem sa tešiť ! Skvelý článok zaujal ma ten ružový zajac :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. super nápad ♥ vubec by mě to nenapadlo a přitom to vyadá fakt dobře, určitě vyzkouším:) akorát škoda, že tyhle průhledný obaly, hrozně rychle žloutnou :(

      Odstrániť
  2. Taky mě zaujal nejvíc ten zajíc, je to hrozně roztomilé :) Super článek :)

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za váš komentár ♥