pondelok 30. marca 2015

days


Neuveriteľné, nový outfitový článok! Jej. V poslednej dobe som dosť pozadu s článkami a najmä outfitmi. Nie je pre mňa veľmi jednoduché ísť nejaký odfotiť, ale pracujem na tom, takže budem cez prázdniny fotiť o 106. Čoskoro pre vás chystám aj článok o pražskom Mercedes-Benz fashion weekende, video už je nejakú dobu online, tak sa naň môžete pozrieť tu. Keď už som pri tom fashion weekende, tento top som si kupovala práve naň, hneď som vedela, že ho vynosím aj inak. Zvyšok outfitu je dosť jednoduchý, teda vlastne aj ten top, ale milujem na ňom ten vyšší krk. 

Vždy rozmýšľam ako do outfitu zakomponovať aj všeličo iné, ako to robí Dominika. No po kratšom zamyslení vám toho ani nemám veľa čo povedať. Začala jar, v ten istý deň bolo zatmenie slnka, v škole sme mali projektový deň a večer som bola na balete. Inak teda prvý jarný deň bol vydarený čo sa počasia týka. V škole sme mali v rámci projektového dňa s D. v jednej učebni púšťať dokument o zatmení slnka (videli sme ho 5x, možno sa to nezdá, ale bola to otrava). Okrem iného sa pripravujem na prijímačky (vraj na Slovensku to majú už za sebou, ja mám ešte 24 dní) ach jaj, držte mi palce. 

P.S. Už túto stredu na Óčku začne Bestie, pozerajte.





♡ outfit ♡
parka: C&A
sveter: F&F
top: H&M
rifle: H&M
tenisky: Converse
náramok: Pandora

2 komentáre :

  1. Moc ti to sluší. Ty upnutý džíny jsou zatraceně sexy. Paráda.
    Doteď si rvu vlasy, že jsem si tuhle parku v CA nekoupila. Tak snad příště. ;)

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za váš komentár ♥