štvrtok 9. apríla 2015

#MBPFW


Konečne pridávam sľúbený článok z Mercedes-Benz Prague Fashion Weekendu. Bola to prvá akcia zrovnateľná s Fashion weekom na ktorej som bola. Možno si niekto z vás pamätá z pred dvoch rokov Prague Fashion Week, kde som ale bola len rýchlo na jednej výstave a fashion talk. Tentoraz som sa bola pozrieť na dvoch prehliadkových blokoch a InStyle red carpete (spolu s Bestie).

Historicky prvý jarný MBPFW sa konal v budove múzea skla Ziba. Priestory boli naozaj úžasné a podtrhovali atmosféru celého fashion weekendu. Prehliadky boli rozdelené do blokov, ktoré obsahovali 5 modelov 4 návrhárov. Ja som sa bola pozrieť v sobotu (Zuzana Kubíčková, Pavel Berky, TIQUE by Petra Balvínová a Michael Kovacik) a v nedeľu (Jakub Polanka, Ivana Mentlová, Denisa Nová a Klára Nademlýnská). Najviac ma z prvého dňa zaujali modely Petry Balvínovej a Michaela Kovacika, aj keď musím uznať, že od každého návrhára sa mi niečo páčilo. No a v nedeľu to pre mňa vyhrala Denisa Nová a Klára Nademlýnská.
















Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

♥ Ďakujem za váš komentár ♥