streda 9. septembra 2015

Vyhodnotenie giveaway w/Zoot


Do pondelka 7.9. ste mali možnosť súťažiť o skvelé topánky zo Zootu od značky Timeless. Ďakujem všetkým zúčastneným za zapojenie sa a vytvorenie outfitov. Ale prejdime k tomu, čo všetkých zaujíma- kto vyhral? No ešte pred tým ako vám víťaza prezradím (alebo než sa na to sami o niečo nižšie pozriete), tak vám chcem ukázať, čo by som si ja vybrala k topánkam. Snažila som sa vybrať outfit najtipickejší pre mňa, takže som sa rozhodla pre tričko z novej Zoot Originál kolekcie, pánske preto, lebo sa mi viacej páči strih a určite by vyzeralo dobre, keďže už nie je najteplejšie, tak by to chcelo nejaký cardigan a aká farba sa viac hodí na jeseň ako vínová, navyše sa volá Emma, takže.. Nakoniec by to chcelo ešte nejaký spodok, kde som sa rozhodla pre klasické rifle a na hlavu klobúk. Nedala som vám ľahkú úlohu, pretože som outfit vyberala asi 15 minút, takže možno bude v budúcnosti nejaká koláž/outfit inspiration. Čo vy na to? Teraz už sa vrhnem na to vyhlásenie, už by bolo aj na čase. Víťazkou sa stáva Lizzy! Gratulujem, dúfam, že sa ti topánky budú páčiť aj v skutočnosti a čoskoro môžeš čakať mail :). Ostatným veľmi ďakujem za účasť a dúfam, že sa na môj blog čoskoro vrátite (nie len za cieľom vyhrať).

2 komentáre :

♥ Ďakujem za váš komentár ♥