nedeľa 13. septembra 2015

Máš ešte málo rokov na rozhodovanie o sebe

Grunge society

Tak dobre, ten názov som trochu prehnala, ale originál, ktorý ma inšpiroval bol ešte horší! Veď posúďte sami: máš ešte málo rokov na to, aby si bola vegetariánka. Môj detský mozoček si to prebral práve do znenia aký je v názve článku, v druhom prípade to je ešte niečo v štýle: si nesvojprávna, sory. Ale myslím, že verzia číslo 2 by mohla hneď na začiatku vyvolať diskusiu. Tak fajn, pokračujme. Byť týnedžer je ťažké a nehovorte, že nie. Keď ste dospelí, ste dospelí a máte vždy pravdu, keď ste dieťa asi tak 99% sa vám odpustí, a aj keď som ani v detskej časti môjho života nemala rada vetu "si ešte dieťa", tak o pár rokov neskôr je to ešte horšie. Keď ste týnedžer, máte rozpolenú osobnosť, neviete vlastne čo ste a čo chcete a do toho vám ešte ľudia o 12:00 povedia: ale prosím ťa na takéto veci si ešte mladá a o 12:05 prejdú na: a vieš ako sa chrániť pred pohlavnými chorobami? Chápete dúfam čo myslím, musím sa trochu cenzurovať lebo to bude čítať aj mama maminka. V skratke: je to ťažké. Keď som bola malá, tešila som sa na métu 15 rokov, za chvíľu budem mať 16 a stále som nebola na road tripe, nemala chlapca, nemám kamarátov a život na strednej je síce kúl a fakt vás to úplne prehodí, ale nie je to také ako som si predstavovala. A áno môžete mi v komentároch povedať, že na road trip aj chlapca som ešte mladá a mám dosť času, ale 1. keď som si to predstavovala mala som tak 9 a vtedy bolo 15 vrchol týnedžerského života a 2. nikdy neviete či vás neprejde autobus. Tak pa. 

1 komentár :

  1. Jsem ve stejném věku a ani já jsem ještě nezažila nic z toho o čem už pěknou řádku let sním. Ani já jsem ještě nikam s kamarády nevyjela a to i z toho důvodu, že kamarády nemám. Nemám kluka a každý den mi dělá společnost jen sešit z matiky, který už plánuju za chvíli roztrhat. Myslím, že tohle "týnejdžerské" období bylo vyhrazeno právě pro všechno tohle trápení, učení, poznávání, zklamání a každý to musí jen s těžkou hlavou přežít. Pokud si v tomhle věku naplánuješ sny do budoucna, dostuduješ a získáš dostatečný věk, můžeš ten život konečně tak nějak odstartovat a přestat přežívat, ale začít žít. Já nastopro vím, že odjedu hooodně daleko a budu mít tu snahu, abych se tam zabydlela. Tam už to půjde všechno dál a podle mého. No vidíš, jak se u tvého článku dokáže člověk zamyslet ! Skvělý ! :)
    Michelle, ma belle

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za váš komentár ♥