sobota 7. novembra 2015

weekend in pictures [ran.dom]


Pekný deň prajem, viem, že len článok dozadu bol random, ale z minulého víkendu mám kopec zážitkov a fotiek, že by bola škola sa s vami o ne nepodeliť. Musím sa taktiež ospravedlniť za blogovú absenciu, ale štvrťročie na gymnáziu je predsa len náročnejšie, než som si myslela.



Piatok: Bol to viac ako fajn nabitý deň. Ráno som si dala budík na siedmu a o pol deviatej už som sedela s D. v električke a smerovali sme na Jířák na farmárske trhy. Nechala som sa nalákať na "hrabárnu" tekvíc a s predstavou amerického "pumpkin patch" som sa tešila na hromady tekvíc. Aj napriek blúdeniu sme prišli pomerne skoro a na trhoch skoro nikto nebol. Hromád tekvíc som sa síce nedočkala, ale aj tak ich tam bolo dostatok a vybrali sme si malé tekvičky na vyrezávanie. Na trhoch sme si ešte kúpili výborné sušienky a mohli sme pokračovať ďalej. Zastavili sme sa na Václaváku v H&M a zopár ďalších obchodoch, ale žiadne nákupy sa nekonali. Ďalej sme pokračovali do CČM. Hneď po vyjdení z metra na nás čakali ďalšie farmárske trhy plné tekvíc a dokonca aj niečo ako hody, no jednoducho zopár kolotočov. Ani v obchodnom centre sme nepochodili a tak sme sa vydali na hon za akvárkom pre myšku. Konečne som jej nejaké vybrala a má plnohodnotný príbytok. Konečne spokojné sme sa vydali k D. domov, kde sme sa rozhodli vyrezať tekvice. Ja som sa inšpirovala Timom Burtonom a D. urobila mačku. Z vnútra tekvice sme pripravili v ý b o r n é palacinky a semienka sme opiekli. Večer som ešte išla na balet, kde sme robili zopár nových vecí (napríklad Pas de boureé) a dokonca som dostala pochvalu (jej). Po balete som išla k D. u ktorej som prespávala, chceli sme si urobiť Halloween party, tak sme si zapli The Addams family, ale bohužiaľ sme zaspali, takže z partyparty nič nebolo. 


Sobota: Doobedie som strávila ešte u D. a potom už som sa presunula domov. Mamina mala na víkend požičaný Fiat 500, tak sme si s ním naplánovali výlet. Chcela som ísť niekam na jabĺčka a Jahodárna Vraňany bola najlepšia možnosť. Síce sme neoberali jablká priamo zo stromu, bol to taký príjemný alternatívny (?:D) zážitok. V Jahodárni na vás odvšadiaľ dýchala jesenná atmosféra a v obchode bol príjemný personál, berte to ako tip na výlet. Kúpili sme si niekoľko druhov jabĺk, zeleninu, džús, maličké okrasné tekvice, ozajstnú tekvicu a sušené jablkové a repové chipsy. Neďaleko majú aj známy nový byt a tak sme ich išli pozrieť, návšteva sa neobišla ani bez návštevy cukrárne (fun fact: vo chvíli kedy som hovorila, že by som si dala nejaký koláč z takej tej oldschool cukrárne, jedna sa pred nami objavila). Po cukrovej slasti sme sa presunuli aj k MCslasti (fun fact: vegetarián v McDonalde hahaha). Domov sme prišli už za tmy aj napriek tomu, že bolo len šesť hodín. Aby som nemala málo vyrezávaní tekvíc, tak som sa pustila do vyrezávania tej, ktorú sme kúpili v Jahodárni, rozhodla som sa pre klasický štýl. Vyrezávanie mi dalo trochu zabrať, ale opäť som si to užila. 

Nedeľa: Na nedeľu som mala naplánované učenie a s maminou sme chceli natočiť video s Fiatom. Vybrali sme sa na Harfu, kde sme natočili nejaké zábery, som zvedavá, ako to dopadne. Bohužiaľ strihanie videá musí počkať, kým neprejde štvrťročie, pretože mám učenia nad hlavu. Po návrate domov už som sa len učila a robila samé nezaujímavé veci.  








Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

♥ Ďakujem za váš komentár ♥