nedeľa 1. novembra 2015

október [random]


Tak sa vidíme pri ďalšom článku, máme tu  opäť random, z čoho mám veľkú radosť, tak dúfam, že aj vy. Tentoraz si zhrnieme október, bol to skvelý mesiac a utiekol ako voda. Teraz už tu máme november, čo znamená, že zostáva už len 52 dní do Vianoc, neuveriteľné. Ale teraz, už bez ďalších okolkov, poďme na fotky. 

Na prvom obrázku vidíte moje dva prírastky do papiernickej rodinky. Kvetinový zošit som si kúpila na prehľad francúzštiny a krúžkový ešte bohužiaľ využitie nemá, ale táto firma má úžasné zošity, tak sa na ne zájdite pozrieť. Oba zošity kúpite v NeoLuxore.



Začala som sledovať veľa veganských youtuberov, najmä kvôli inšpirácii na jedlo (ešte nie som vegan), ale zistila som, že sú to neskutočne pozitívny ľudia. 


Prišla k nám jeseň, toto bolo ešte začiatkom októbra, kedy bolo nádherne počasie. Tiež som začala viac experimentovať s nastavením foťáku a výsledky sa mi dosť páčia, čo vy na to?


Veľa ľudí si myslí, že keď ste vegan, tak nemôžete nič jesť, opak je ale pravdou a napríklad toto sú veganské lievance, ktoré mi chutili viac ako obyčajné. Ich príprava je úplne jednoduchá a nemusím do nich rozbíjať vajíčko, čo by ste v mojom podaní nechceli vidieť.


Na mojom jesennom bucket liste som mala, že chcem piť niečo zo Starbucks jesenného hrnčeka, pretože sú fakt pekné. V deň kedy som si toto želanie splnila sme išli s D. na vegetariánsko-veganský deň do Toulcova dvora a prechádzali sme sa po lesíku, tak som si svoj pohár nafotila v takomto prírodnom prostredí, kam vďaka listovej ilustrácii úplne zapadá.


A tu už je fotka z vegetariánsko-veganského dňa, pre mňa to bolo veľké sklamanie, ale dozvedela som sa zaujímavé veci a okrem iného som sa dala aj na dobrovoľníctvo v Svobode zvířat. 


Už v septembrovom randome som avizovala, že si máte na fotky káva a učenie zvykať, takže tu máte ďalšiu. Tentoraz je to najúžasnejší hrnček so srnkou a čeština (z ktorej som mala nakoniec 3). 


Kreatívneho ducha nezapriem, no nie? Tu máte tip ako využiť pekný jesenný pohár zo Starbucks, vložte doňho čajovú sviečku a hotovo. Opäť som testovala nejaké nastavenia foťáku a fotky vyšli veľmi dobre.


Vrámci mimoškolských aktivít, vyššieho vzdelávania a neviem čoho ešte som sa s kamarátkou prihlásila na Juniorskú univerzitu. Tento projekt pripravila Univerzita Karlova a ide o sériu 10 prednášok pre študentov stredných škôl. Musím povedať, že sme tam najmladšie, pretože sa tam hlásili najmä ľudia z maturitných ročníkov. Na fotke máte obsah goodies bag, ktorú sme dostali. 


Tomuto naozaj nemôžem povedať inak než random fotka, každopádne vidíte môj progres, ak tam nejaký je. 


Najväčšou udalosťou októbra je to, že som si kúpila myšku! Oficiálne sa volá Malala, ale jej prezývka je Tom. S D. sme sa na Vege dni dohodli, že si kúpime spoločnú myšku, ale bohužiaľ to nedopadlo a myška skončila u mňa, ale vôbec toho neľutujem. Nedávno som jej tiež konečne kúpila poriadne bývanie a rozmýšľam nad zaobstaraním kamarátky. 


Na tejto fotke vidíte môj obed. M Ň A M. Vlastne je to úplne jednoduché- ryža, tofu a červená repa. Tofu som si kúpila obyčajné, ale pred prípravou som ho ešte vyváľala v bylinkách. 


Počas jesenných prázdnin sme sa s maminou boli pozrieť v sekáči Bobiny. Majú tam skvelé kúsky, je vidieť, že si s výberom dávajú majiteľky záležať a navyše je interiér obchodu štýlový. Okrem oblečenia z druhej ruky tam nájdete aj pekné náramky, ktoré vyrába jedna z majiteliek. 


Vydala som sa fotiť jesennú prírodu. Mám z fotiek veľkú radosť a konečne zasa vidím nejaký pokrok. Príde mi, že na každej druhej fotke v tomto ranDome stále fotila prírodu. 


Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

♥ Ďakujem za váš komentár ♥