pondelok 21. decembra 2015

Drážďany [Vianoce 2015]


Vždy som si myslela, že Praha je na Vianoce krásna a, že trhmi sa môže chváliť. Ale po tom, čo som videla tie drážďanské, som na vážkach. Stále mám rada Prahu a jej Vianoce, ale od Drážďan má ďaleko. Trhy vyzerali ako z rozprávky! Vianočnú atmosféru ste cítili na každom kroku a mohli ste si kúpiť veľa tradičných výrobkov. Konkrétne sme navštívili Striezelmarkt a Winterlichter. Oba trhy sú v bezprostrednej blízkosti hlavnej nákupnej zóny, takže si môžete užiť zo všetkého, ako my. Do Drážďan sme išli primárne za nákupmi, ale samozrejme som mala v pláne aj trhy, o celom našom výlete sa dozviete v jednom z nasledujúcich článkov, teraz už si vychutnajte fotky.












Boli ste cez Vianoce v Drážďanoch? Ktoré trhy sú vaše obľúbené?


Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

♥ Ďakujem za váš komentár ♥